Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 30 November 2010

Jom!! Saper Nak Belanja Ni?




Salam..


Selamat pagi..


Jom sarapan dengan sy.. boring la.. asyik sarapan depan pc jekk ari2.. bosan bosan bosan!  Jom la sy belanja.. korang bayar yeh! =P 



NOTE: Iyer kan aje lah ye korang.. ngehehhehe ^_^





17 Ulasan:

ita cutevirus said...

jom!! ita blanje... kehkehkeh..

ciK mOt ©™ said...

eh jom...izan belanja...hehehe

LYaFRINA said...

jom.. lya sponsor air milo utk ena,..
ehhh.. nak pos camner r??

ana said...

nak belanja????oraittttt

☆ lieya latif ☆ said...

ENA, lieya kan ari2 sarapan depan pc hahaahahahah......cian kan.....lunch jek ngan kawan2...sebab lieya kat aras 9, member2 baik kat aras 7 huhuhu

mamalieyna said...

jom..bayar sendiri2 eh..hehe..jom la kite blanje..dh gaji ari ni kami..hehe..

Izan Ishak said...

ena...jom sarapan sama2 jom!

eMMe said...

aisey Ena! baru pasan entry ni pas breakfast la, tak leh belanja la, esok2 lak yea, heheheh...

rATu kEBaYA said...

jom... ambik beehon saya

ardinihumaira said...

meh dni lanje sosej ayamas.. dni baru siap goreng ni. hehe

hajarus said...

jom kak.. kita bekpes same2...

MAMASYAZA said...

akak ni dah selalu sgt pun brekfest depan pc...hehehe

.::Lynn::. said...

jom.. kite belanja

~ Lady ell ~ said...

meh sini..adanasik goreng kampung yg kaw punyer...siap telur mata satu..FOC..nak tak?

Dilla Ady said...

jom..dilla belanja, ena bayar...hihih

zura@iwan said...

jommmm....belanja sm2..sbb kita duk jauh2..haha

LyNn HaMzAh said...

kalau dekat dah lama ajak ena breakfast sama...huhuhu...