Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 11 November 2010

Jalan2 Ambil Angin



sat g nak balik dah.. sebelum tu nak abadikan gambar anak2 masa p tasik Titiwangsa Ahad lepas.. p kejap jer pungg.. sbb kuar pun dah petang.. aritu agak basah sbb hujan rintik2.. air bergelora.. renyai2 tapi nampak ada lopak air yg bertakung juga.. 



Kuar utk amik angin petang dah ilangkan kebosanan asyik terperuk kat umah je kan!.. nak wat camner dah huby kijer.. kebetulan irfan tak sihat kan!.. takkan nak layan jalan2 cuci mata jugak.. so, memandangkan aritu nampak irfan dah ok sikit.. p la amik angin sikit.. 


Ok.. moh la layan gambo budak berdua tu lagikkkkk!!




Ni gaya apa pun tak tahu.... hahahha..




Ala2 Titanic la kononnya kot! aksi2 adalah spontan oleh si kakak ye.. huby cuma snap2 je.. 




dah macam senja sangat la kononnya.. hakikatnya tidak ye kawan2.. tu penggunaan gadget tambah semata.. eh! apa namanya ye! lupa la plak.. hik3x..




&





I like this picture soooooooo muchhhhhh!! heheh..




Note: Sesekali layan anak2 gedik santai la plak kan.. so, ummi sila duk tepi jd pak pacak yeh!.. hahahahha..




18 Ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam kak...wah nice pic kak...lepas ni tempek banyak2 tau

~~*Lady Salwa*~~ said...

pandai 2 beradik tu berposing time nak amik gambar ye...

MRS. K said...

gambo 1st tu kakak buat gaya otomen nak naik bulan.. hehehe

Izan Ishak said...

comey2 nya ena....untung ada abah jadi photographer profesional nih...

~Siti Hajar~ said...

alahai 2 badik posing kali ni, hbs la ummi kn dok tepi, cantik la pic2 2 badik ni...sukeeee..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sangat comey....sweettttttt

Gieyana said...

Salam Kenal...cantik suma picca tue..last picca cung seh!..gadget tue nm dier speedlite..ngeee:D

ardinihumaira said...

woe! cam shooting lak. lawa betul! tukang amik gamba tu :D

ana said...

memang cantek teknik gmbr nie...

eMMe said...

yes, i laf this pixzz tooo....

sue said...

cantik gambar..
teringin nak belajar tp tak berkesempatan

J.M.R said...

nice captured!!!

Hamizah said...

perfect!!!!!!!!

rynas said...

wah cantik gambo pakai kamera apa ni Ena

azzey said...

Ena: Cantik2 gbr ni Ena...

slm ziarah

mamalieyna said...

suka pic last tuuuuuuuuuuu! ^_^

Redbloodsnow said...

wakakaka..gaya titanic tuh sgt x leh blah weh..hahaha. anisss anis. dh lah kau tuh cute, wat lg gtu...smakin germ aunty nk gomol weh! hahaha

bile entah leh gomol si anis nih ek kak E..hikss

MAMASYAZA said...

kakak n adik mmg cute, tpi nampak adik besar dari akak, bulat ja siadik tu