Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 3 November 2010

Invisible!!



Salam..


Selamat Pagi Malaysia..
Mulakan pagi dengan senyuman.. ^_^
Ecewahhh!! Ingat siaran lgsung terus ke tv ker apa ni ? eheh.. apa2 je la.. =P


Pagi ni sy nak jd invisible la kejap! BOLEH???? heheh.. Suka2 je kan! eh! Kalau la boleh kan! tak la.. sy cuma nak p sesi taklimat jekk...Ngeeee... utk setengah hari je pongggg.. Tengahari kangg InsyaAllah.. sampai la sy ke opis semula.. So, kalo tak nampak kelibat sy kat mana2 umah pg ni.. harap maklum ye..


K la.. itu je nak maklum.. 


Daaaaaaaaa...



NOTE: Time entry di publish sy dah pun berada Di Sana Di sana DI Saaaaaanaa.... =P





12 Ulasan:

ana said...

selamat bertaklimat...

☆ lieya latif ☆ said...

hokey laa hokey laaa...maklum heheeheheh....

taklimat ape tu ena....

Fieza79 said...

selamat bertaklimat...nnt balek semula ye...hehe

Dilla Ady said...

jgn ngantuk2 ye dengar taklimat...

nk komen sket pasal entri ena sebelum nih...

sungguh #4@^^&^^%&^*((&))%$$@**#@$ btul org yg ckp ena pendek tu..

mungkin dengki kot ena nih kecik molek..cantik pulak tu...

sabar jek eh ena...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

selamat menguap sambil dengar taklimat..hehehehehhe...

ita cutevirus said...

selamat zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........
hakhakhak...
apa barang invisible... ada blackberry, gune kanla. buat le live update...

~aSHa~ said...

mmg tak nampak..so mmg kamu invisible arini..eheheheh

Kaseh NazLieza said...

ok dh maklum..ehehehe

Nana said...

heheh taklimat apa tu kak

rATu kEBaYA said...

selamat bertaklimat... jgn ZZZZ sudah ye.. hehehe

Ain said...

jangan tido plak dalam sesi taklimat tu nanti ena...

hahaha...

Ena said...

Kawan2..

hehehhe.. lom sempat belayar lagi.. ;D