Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 12 November 2010

Dan Lagi Dan Lagi....



Hehehe.. apa la tu kan.. ngeee


Dan lagi dan lagi dan lagi.. apa laaaaaaaaaa yg dan lagi berkali2 tu.. hahahha.. nie la panahan blog.. abis di selongkar semua kenangan lama.. heheheh.. dan hasilnya adalah seperti di bawah =P




Time kakak baru 3 tahun ++, dan adik 3 bulan ++..  p ikut huby wat kijer dier sambil bercuti ke JB umah adik time nie..  sementara en. abah p wat kijer dier kami pun bergambo la kat umah si adik nun di sana..




&




Ummi kat belakang tu terpaksa la di keluarkan sbb sangat la "sopan"
;P


Note: tu je.. tak banyak pong... ada tapi semua kena scan dulu.. tak berapa nak rajin la rasanya.. huhu

Note 2: Entry ni boleh dikatakan bersambung dr entry yg NIE





11 Ulasan:

ana said...

nampak tgn ummi pun jd la...

Redbloodsnow said...

eeee!!!! suke tgk! inilah yg bertuahnyer papa dorg photog kan :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

bestnya ada anak sepasang...

Faris nanti pandai ke x nak main dengan adik... erm...

nieda said...

suka tgk pic ni..

eMMe said...

gambar anis n irfan masa kecil, sgt la cute...anak org ni...hehehe...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

putih melepak si irfan ni ye..comelll sampai skang laggi comel..geram tgk

elok je si kakak peluk2 adik ye..caayng adik..:-)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tomeynya anak dara ngan anak teruna akak nie...sweeeeeeeetttttttt sangat...

chugie said...

sempat lg godek2 gambar lama ye..

comel je budak berdua ni tau!

mamalieyna said...

huhu..lama tak scan pic..hoho! takde scanner berkaler, nak jugak kena pi IT..tak bleh bab2 luar dr bidang tugas ni..huhu..

ooooh comelnye irfan, tak ubah la wajah dia..sama ja..!

ardinihumaira said...

anak2 akak sangat comel :D

hajarus said...

comel anak2 k.ena ni...