Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 1 November 2010

Cempedak Goreng!!








Petang2 camni kalo dapat pekena cempedak goreng sedap gak kan!.. tapi skrg mahai sungguh kalo beli RM2.00 baru dapat 5 ketui.. kecik2 lak tu.. adeihh! tak puas makangggg!! nak beli pun mahai gak.. sebiji RM9.00.. tu pun tak la besor mana buahnya.. tapi puas la dapat makan kan!.. mrmm.. 







14 Ulasan:

Kaseh NazLieza said...

alamak..tetiba teringin nk mkn cempedak pulok..ehehehe

chugie said...

aduh! tersungkurku melihat cempedak goreng ni.. uwwwaaa... sampai sekarang x dpt2 lg cari tau!

dr Langkawi aritu, sampai lah ni x dpt.. uwwaaa..dh terbau2 harumnye cempedak goreng..

MrS. F!zA said...

sodapnya cempedak goreng!! ai mmg hantu cempedak goreng.. bestnya kak!

sLEEping BEauty said...

aduii la , cempedak goreng mmg sedapp... nyum nyum..

Ietams said...

cempedak goreng ni mmg sedap kan..
harga mahal pun terpaksa juga beli.
susah dah nak jumpa yg murah.. huhuhuhu

tukang karut said...

ko bg aku lapaq laaaa

nieda said...

mmg sedap. kalau musim cempedak kt kg sampai x larat nk mkn. kt bandar KL ni punyalah mahal cempedak

ita cutevirus said...

eerrkkk..
terliur sudah!!!

~~*Lady Salwa*~~ said...

adeh, terliur lak tengok cempedak ni... nak cari kat mana la ye... hehe

Fara said...

dh teringin nk makan cempedak....huhuhu

Izan Ishak said...

ena..kalau ptg2 takde gmbar makanan mmg tak sah tau. buat perutku keroncong nih~

ardinihumaira said...

lama dni tak makan ni tau kak. huu nak!

ana said...

aduhhh...tetiba aroma cempedak goreng ni dekat je ngan idung...

Ena said...

Kawan2,

ops!
sori ye kalo gambo ni buat kawan2 pun sama terlior.. alahai.. sy memg tengah teringin nak makan cempedak.. tunggu gambo lama.. huhu..