Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 19 November 2010

Bowink La Plak..



Adeihhh.. 
buhsan la plak rasanya.. rasa terkurung pun ada.. huhu.. si kakak dah tido dah sbb siang tak tido lgsung.. tinggal si adik je ni dok bebel sorang2.. tadi si adik dah lena siangnya sbb ummi dier nie sibuk layan lappy dari tadi.. hahahaha.. hampes sungguh laaaaa..



yerla.. duk bilik jer kang.. apa yg boleh dibuat.. tv dok terpasang tapi tak tau pun ngah citer apa.. hoho.. bowink kan bercuti camni? kalo dok umah banyak gak kijer umah leh settle kan.. Ngengada la ni.. saper suh ikut?? ngeh3x.. tak pe2.. bukan selalu nak goyang kaki sambil layan lappy kan!.. ngeeee..



Meh layan gambo yg tak de kaitan ngan entry.. huhu..





gambo si kakak  masa umor 4 tahun ngan sepupu & pak cu nya.. rambut pun panjang lg time ni.. ;D




Note: Tak tahu kul baper huby balik malam nie.. ada malam berinai katanya



2 Ulasan:

umialya said...

x per, akak leh temankan ena

Ena said...

KAK,

hehehe.. thanks kak... ;D