Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 18 November 2010

Boleh Pun Sebenarnya kamu Irfan



Ok jer rupanya anak teruna tu bila tak de umminya.. pandai je bawak diri.. bila ummi call, leh lagi dier gelak2 dan cakap Bye Ummi.. Muah muahhh.. hehehehe.. 


Kalo tak tu.. pantang nampak.. nak2 lagi kalo dok umah opah.. berkepit je walaupun ada sepupu sepapat.. tapi arini.. Irfan berjaya buktian yg sebenarnya di aboleh aje tak de ummi.. Budak2 memg camtu kan.. mula2 je mcm takut2, segan2 dan nak merengek.. tapi lepas bbrp jam.. main je kijenya.. heheh..


bagus la camtu dik, nanti leh ummi tinggal kan lagi pd Acu... ;D



Ini budak yg sokmo nak berkepit tu??? 
perasan tak mulut dak irfan tu? ahahahhaha.. sempat wat projek lam kete masa ummi sibuk sembang ngan opahnya sebelum masuk kete.. dia awal2 lagi dah masuk.. haiyaaaa.. nasib baik kam kcik lagi dik, kalo tak haru ummi  abah nanti




5 Ulasan:

yunz_02 said...

olololo mulut kaler pink nk geget blh? kikiki..

kakpah said...

alahai.. bebudak ni kalau ada umminya memang la mengada2 sikit haha.. bila takde pandai la dia bawak diri.
.
.
jaga-jaga ko irfan. ummi ko tu nak tinggalkan ko lagi tu.. dia nak pegi shoping plak..

ardinihumaira said...

haha.. irfan cepat nyorok dalam baju umi :D

ana said...

hahahaha....sempat lg tu.

win@momyShaneQeisha said...

comelnya irfan,bagus ya dah boleh berdikari