Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 13 November 2010

Biar Betul!!


Salam..


Eh eh! biar betul! ye.. memg betul.. apa yg betulnya dak ena oii!!.. tak de apa2 pun.. cuma penyakit merapu sy ni datang tetiba.. hoho.. yg betulnya tu sy masih mengadap lappy waktu nie .. tu je nak bgtahunya.. =P


Jarang sy update kalo esok adalah cuti.. pelik kan!.. tapi BENAR.. hehehe.. ker sy yg dah lupa ingatan? alamakkkk!! erk??? poyos pulak.. tak pe sy sendiri cakap la kan.. kalo org lain cakap kan terasa pulak.. mrmmm..


Akibat makan lewat malam tu yg buat sy masih memaksa diri utk berjaga.. pd hal mata dah ngantuk yg teramat sangat.. Bawah mata ni makin ketara lebam hitamnya.. huhu..


K la.. harap esok dapat la tido lama sikit.. sikit je.. ada anak2 ni susah nak tido lelama.. kang nak susu, kejap lagi kan nak makan.. so, memg tok leh nak lelama.. tak pe mana yg boleh je la ena oiii!!


Selamat Malam...



Note: Tadi kuar jap p beli barang sikit.. lepas tu singgah makan kat SINUN!



7 Ulasan:

Izan Ishak said...

hebat..hebat..ada nt dekat jam 1am. izan pun rasa nak tido lama esok sbb tgh 'cuti'..syokkknyaaa~

selamat berhujung minggu ena~

mamalieyna said...

memang betul!!! hebat la kita leh berjaga time gini2..hehe..eina pun berjaga mengadap lappy ni..weeiii..gara2 makan pastu tertido awal, pastu terbangun balik, susah lak nak lelapkan mata.. ^_^

hebat...hebat...nak BW jap..ngee..siang hari kt opis dh kureeeng BW..huhu..

BLADE EDGE said...

salam...

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni.

anyway, kalo ada masa dtg la ke blog saya..

regards,
BLADE EDGE

ardinihumaira said...

dni berjaga kalo minum super power. heeeeee :D

ana said...

ana tidor awal semlm....kul 9 je dh hanyut. hahahaha

chugie said...

ni dah semestinye bosan tahap gaban ni kan? + tak dak koje nak buat..

MAMASYAZA said...

akak bila tak de pc, kenala tdo awal, kalo ada pc kat umah, sah2 berjaya sampai lewat mlm