Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 3 November 2010

Apa Bezanya??




Entry yg sangat simple malam ni..


Nak tanya 1 soklan jer?


Sakit Hati ker Hati Sakit?? 


Apa Bezanya??


Kenapa? mrmmmmm..



Gambar Kartun Patah Hati



Note: Sakit Hati & Hati Sakit, keduanya rasa sakit kan!.. mrmm.. hidarilah dari rasa sakit sebegini kalau boleh..  tapi dalam kehidupan kita ni, kita tetap melaluinya samada dengan tidak sengaja, rela or paksa rela.. 





8 Ulasan:

zura@iwan said...

sama je kdua2nya...rasa sakit..hahaha...

eMMe said...

tiada bezanya...mmg sakit hati n hati sakit lagi sakit dari penyakit lain, hahahhaa...nape ni Ena, takde masaelah yg takleh diselesaikan, meh habaq mai kat chek~

rynas said...

dua-dua tu akak tak nak...sebab bila sakit macam2 perasaan dalam hati nie...dan mengganggu seharian tau

Izan Ishak said...

setuju ngan kak rynas. bila sakit hati, semua kerja tak jadi. rasa berat je kepala jadinya~

kak ina kl said...

samalah tu cuma ayat tu ke depan dan ke belakang..memang betul bila kena camni..geram tul di buatnya

Redbloodsnow said...

haaa z setuju kak. x kesah lah perbezaan kedua² tuh ape. yg penting ...sama² sakit...hikss :P

ardinihumaira said...

sakit dua2 kak... hu

chugie said...

dua2 sama ena.. perkataan tu je terbalik!