Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 21 November 2010

aNNiVeRSaRy GiVeaWaY..!!



Time boring camni.. join Giveaway lagi pun ok jugak kan! heheh.. 




http://3.bp.blogspot.com/_VM17u7oWn4A/TOX5AOKzBDI/AAAAAAAAKCE/vybgdMm6KS0/s1600/ana.jpg


Giveaway yg dianjurkan oleh Kak aNa SuZaNa sempana Anniversary nya pada 28 Nov 2010 nanti..


Happy Anniversary kak.. 
^_^




Ok.. nak tag GA ni pada:

1.  AiDieNa

2. Ana


&


Buat semua teman2 maya yg rajin join GA.. jom la join sama ye.. jgn kuciwa nama tak de kat atas tu tau.. sbb syaratnya hanya utk 2 org saja..



Nak Join?? klik SINI



5 Ulasan:

~aSHa~ said...

good luck dear

aiDieNa said...

Wah.. dah kena tag nie.. harus lar buat nampaknyer.. heheh.. ok lar tu kan.. satu entri baru..

Ana Suzana said...

Gd luck ye ena.. Thanks tau join.. ^__^

Redbloodsnow said...

wah...anniv GA lah..hehe. gud luck akak!

mamalieyna said...

good luck kawan! ^_^