Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 17 November 2010

Amacam? Banyak Makan Daging???


Salam..


Mcm mana raya hari ni? mesti seronok dan meriah kan!.. hehe.. Sy? biasa2 je.. biasa la.. kat KL raya haji tak macam raya kat kg.. Kalo kat sana tak kira la raya puasa or haji.. dua2 kami sambut dengan meriah.. Lebih2 lagi adanya adik beradik & sedara mara sepupu sepapat yg ramai.. belum kira org kg lagi tu kan.. memg happening la selalunya.. rindunyaaaaaaaa... pada suasana tu.. Nak2 kalo ada buat ibadah Qurban.. Tahun ni ayah ada buat.. Sy je yg tak dapat sertai.. huhu..


Kat umah MIL pun ok juga.. FIL pun bz jer.. yerla org surau selalunya akan bz dengan acara sembelih sempena ibadah qurban.. Kami pun dapat juga daging yg FIL kasi tadi.. mrmm.. sy ni makan daging tak la beria sangat sbb dlu sy tak suka daging.. tapi sejak sy preegy kan si irfan tu sy jadi suka sampai la ni.. tapi tak la sampai addicted pulak.. still under control.. hehe..itu pun rendang daging yg MIL masak memg sangat marvelous.. fuhhh!!


K la.. jap lagi nak kuar ikut FIL & MIL beraya lagi.. Ok la kan daripada lepas makan terus tido baring je.. rugi3x.. sbb makin la syok menternak lemak yg semakin membiak ni.. huhu..



5 Ulasan:

yunz_02 said...

pherghh.. smpi x larat nk bw prt la ena.. bkn sb ada baby.. tp sb banyaaaakkk makan.. adeihh..

rynas said...

alah ena comel jer tak der lemak punya hehhehe

Mama Hanim said...

best tu ena makan2..

mamalieyna said...

oooh pada eina, tahun ni plg takde makna langsung! tak meriah..tmpt baru ni sunyi, last year, walaupun menyewa, tp still org buat korban..sembelih lembu..leh saksikan sndiri..tmpt baru ni..sunyi dan sepi!

seb baik la tengahari sket, kuar g beraya umah baru akak kt rawang..dia masak mcm2..ok la sket!

Ena said...

Yun,
hehe.. ena pun sama semalam bantai makan tak hengat punyer.. haha


Kak rynas,

tetap ada gak kak.. kecik2 lemak tak nampak tapi sana sini ada sebenarnya.. hehe


Mama Hanim,
makan2 memg best kak.. sanpai naik letih mengunyah.. hahah


Mamalieyna,
lorrr ye ker? tapi betul gak tu eina.. ena kuar umah pg2 nak p umah MIL kan, sunyi jekk.. org dok tido lagi.. tak de gaya cam raya pongg.. huhu.. tak syok la.. ena je bangun awal2 pagi terus bukan Takbir Raya dari malam raya sampai la kuar rumah.. pastu kat umah MIL adk beradik huby pun tak la ramai sangat tapi ok la.. ada gak la tim berkumpul ramai2.. leh la amik aura sikit..