Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 15 November 2010

Lupa Pulak Nak Buh Tajuk.. tak pe Buh Je la.. Heheh



Alhamdulillah.. kenyang sudah.. ops! arini ramai yg berpuasa ker? maaf bebanyak ye.. huhu.. Sy pun terlupa arini sunat utk berpuasa kan!.. alahai.. rugi3x..





Makan apa lunch tadi? bg yg tak puasa la.. Sy arini rasa lapor benor, gigil perut mintak nasi.. heheheh.. nasib baik ada menu yg memikat sbb kalo kat kantin tu sokmo rasa tak kena ngan selera sbb ari2 lauk lebih kurang jekk.. nak menapak ke restoran Loke Yew Building tu maleh la pulak.. hrmmm.. 
K la... nak sambung wat kije dah nie.. daaaa..



Note: Maaf tu bukan menu lunch tadi.. tapi lunch kat umah semalam..muahahah.. tergesa2 masak balik dari Majlis Ihtifal si kakak, mula2 huby ajak makan kat mekcdi tapi sy yg dah larat nak makangg sbb baru je sehari sebelum pekena kfc.. huhu... tak larat nak makan mende camtu jekk.. perut dah mintak nasi, tu yg gigih gak masak.. nasib baik simple je kan.. 





9 Ulasan:

LYaFRINA said...

lya x lunch pon.. 2 in 1..
mkn pg + t/hari...

kat sini hujan lebat y amat.. line tenet2 sgt2 x blh blahhhh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya kak...huhuhuhuhuh

Redbloodsnow said...

adoiyaiii...sotong tuh wat zie ngidamm. arrgghhh resdunggg aihateyuuu. garang² resdung lah watkan zie x dpt nelan seafood lg

:( mencik kak eeee, mencikkk :( akak tlg mkn on behalf of z ea..hehe

LyNn HaMzAh said...

gambar makanan lagi...nasib baik la lynn dah lunch ena...kalau x mau nangis2 minta ena belanja nie...

ardinihumaira said...

dni pon tak puasa hari ni kak.. ada sebab. hehe...
kak... terliur lak dni tengok sotong tuh. gulpp... lamanya tak pekena sotong masak cemtu.. duk makan sotong kering je pasal. hu

Fieza79 said...

wooo sedap tu...n3 makanan je ni..ngidam ke Ena...ha haa...

ana said...

wow...walau masak kelam kabut tetap nampak sedap!

Kaseh NazLieza said...

masak apa tu kak..tomyam ker..?

~~*Lady Salwa*~~ said...

Akak,

Ketahuilah bahwa sesunggunya gambar tersebut telah menggugat keimanan saya yg tengah posa nih... hehe

**bestnya.... baru semalam makan tom yam... slurppp... best...