Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 23 November 2010

Akhirnya



Entry ni sepatutnya sebelum mandi manda tu.. tapi tak kisah la.. hehehe.. memandangkan omaknya yg tak tau nak watper.. yerla pd malam tu.. so, aksi anak2 la kije yg ado utk snap snap dan snap terus.. ahahhaha.. walaupun yg di snap tu ntah apa2nya pun.. 



Budak2 yg kebosanan malam tu sbb hanya dok terperuk kat dalam bilik sesaja.. makanya si kakak ketiduran awal la jugak.. Jam 8.30 dah pun lena.. sbb siangnya tak tido lgsung.. si adik menyusul 1/2 jam selepas tu.. sbb tak de kawan nak main.. mula2 si adik nak lena tu ummi dok kaco tak mau kasi lena dulu sbb nanti ummi sorang2.. dok main cucuk2.. mengekek2 dier gelak.. hehe.. tapi pastu lena jugak.. tak pe la.. sian kan!.






Mula2 masih segor lagi..











Pastu,











kakak dan mula layu..













&













Akhirnya... dua2 ketiduran.. tinggal la ummi ngadap lappy kesorangan sementara tunggu huby balik.. 





Note: malam tu sy tak leh tido sbb tetiba dok terbayangkan bukan2.. haishhhh!! terasa ada yg dok memerhati jekk.. huhu.. tapi perasaan sy je la sbb anak2 & huby lena diulit intan..






15 Ulasan:

MrS. F!zA said...

ni mesti penat sgguh main air tu yg tido nyenyak sgguh.. maknye je yg tk pnat sbb tk main air kot..tu yg mmpu ngadap laptop lg tu..hehehe

ciK mOt ©™ said...

hehehe...ena ni sama ngan izan...
suka imagine yang bukan2...
lagi2 tempat yangn dok bese mari...

yunz_02 said...

haishh ena.. ada cerita seram ke. erkk..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eh terlepas entri baru ni..jap lagi baca

nmpk bambam betul irfan tukan..ehehe suka tgk..geram

Fieza79 said...

sayu je tgk wajah2 yg ceria td dh lelap kan mata..hurmm

ena kesorangan..berani ni kalo fieza idak la berani..tmpt org kan tu..??

~aSHa~ said...

bagusnye mereka..golek2 tido..mudah nya..

Izan Ishak said...

ena...izan pun kalau anak2 dah tido...mesti terbayang pelik2 tau. seram sgt terus off kan lappy...

zura@iwan said...

mgntuk sgt la depa tu....hehe....kdg2 tu perasaan kan..tu yg byg bkn2..hehe

ardinihumaira said...

pandai betul kakak tu bergaya. comel nye :D

kakpah said...

jangan tengok belakanggggggg....

eT said...

akhirnyer tido jjugak...huhu

mzhany said...

betol la ena, kalu sorg2 mesti bygan byk je keluar...sbb tu hany xleh tgk cite yang scary tuh nnti mesti ada je terbayang felik2....

mamalieyna said...

weeeii..kalau eina pun sure mcm2 terbyg n terfikr kalau lama2 sendirian jer..huhu..

alooo bestnye tgk budak2 ni tido..tetiba rasa nak tido ni, blm habis tawaf umah kngkwn ni..ngee..

rynas said...

betul Ena akak kalau dok hotel sorang2 mmg bayang yang bukan-bukan. mulalah tak leh tido lepas tuh..tapi buka TV kuat2...lepas tu baru leh lelap

Redbloodsnow said...

Hehehe...last² berdengkur dorg ek..hikss. haaa kak e, jgn ko kak....antu yg memerhati tu...eeee tatottttt..haha :P