Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 20 November 2010

Akhirnya.. Burung Pulang Ke Sarang..



Hehehe.. bila pulak jd burung kan! =P



 Hoyeayyy!!



Dah nak balik.. huby baru je siapkan kijer dier.. fuhhh!! akhirnya kami akan kembali ke destinasi kami.. heheh.. bukan apa bosan gak dok la bilik je kan.. tapi tu la.. budak2 ni bangun jer dari tido tadi layan kartun.. sekali bila si selaknya lgsir bilik yg megadap pool u nampak la ada budak2 dok mandi manda.. haaaaaaaaaaaa... apa lagi??? menjerit la nak join sama.. 



Sy cuma cakap.. kena tunggu abah balik.. so, elok je abah dier balik sy mintak abahnya bawak kan lg sekali dorang mandi sebelum balik.. sambil2 sy leh la kemas apa yg patut.. dari tadi nak balik tapi tak kemas apa2.. sbb ngantukk seyh!!.. hoho.. 



Skrg dah siap kemas, tunggu budak2 tu naik dari mandi.. tak pe la kasi chance kan.. bukan selalu budak2 tu nak berjimba2 camtu.. ramai jugak yg dok mandi manda petang ni.. sian sy kan! 2 kali dorang mandi  2 kali gak la sy tak join.. uwaaaaaaa.. eh! tak la.. sy malas nak join sebenarnya.. naper ntahhh!! mood nak main air tak dokkk.. huhu..



K la.. kami akan bertolak balik lebih kurang sejam dari skrg.. ;D tapi tak terus ke umah sbb nak snggah umah SL kat Semenyih dulu.. ada urusan rasmi kerajaan kat sana.. hoho.. =P




tayang gambo lama lagikkk la nampaknya..
sy suka mandi manda camni.. heheh



Daaaaaa...



Note: gambar terkini lom blh tayang sbb kabel usb tak bawak.. huk3x..





6 Ulasan:

rynas said...

selamat pulang ke rumah

ciK mOt ©™ said...

heheh..beh kan mandi manda gitu...
jom piknik sungai congkak ena...

eh dah lama tak dengar perkataan berjimba2 gitu...kalu dulu masa jaman itm sering dok sebut...heheh

mamalieyna said...

eeh ingt pi picnic kt sg congkak tadi..eina ke sana...berjimba2 main air tadi..yeaa! hehe..sesi tayangan bergambar tergendala sebentar, kabel takde eh..huhu..

ardinihumaira said...

akak tak ajak dni... huuuuu

Ena said...

kak rynas,

Alhamdulilah.. dah selamat sampai.. hehe


Cik Mot,
Izan,heheh.. ena pun tetiba nak guna perkataan tu.. hihi


Mamalieyna,
owh.. lam gambar tu kami kat kg.. dah lama tak p sg congkak.. mrmm tu la.. terlupa nak bawak kabel pulak.. nasib baik la lappy huby ni ada banyk gambo.. leh la wat ulang tayang =P


Dni,
kalo ajak dni mesti tok leh nak join kan! hik hik ..

Ain said...

tak rugi ke tak join mandi sama ena, bukan boleh pergi selalu tau...

hehe...