Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 1 November 2010

Aik!! Org len Baru Nak Tido.. Awak Pulak Baru Bangun??



Heheheh..


Sy baru 1/2 jam bangun tido.. adeihh!! Apsal tido awai sangat?? mrmm.. tu la.. ni kul berapa nak tido semula nie.. Sy ingat sy tadi lelap kejap jer.. rupanya?? bangun2 jer.. umah dah macam tongkang pecah.. huby keluar.. mcm biasa la.. 


Makanya, anak2 pun dengan senang hatinya la "kemas umah" dengan jayanya.. hadoyaiiii!!.. Sy pun mintak la si kakak ngan si adik kemas sama2.. Mrmm.. camni la sy bila musim pms, cepat jer mata nak lelap.. tapi seyes arini sy letih lain macam je.. dari siang tadi sebenarnya.. Nasib baik kami skrg dah jarang makan malam.. tadi sebelum maghrib ada gak tanya huby nak makan tak, huby kata tak nak so, tak pe la.. tu yg sy layan mata baik punyer.. heheh..



K la.. bunyi cam huby dah balik jer.. awainyer dah balik.. selalunya.. kurang2 pun jam 11.00 lebih.. stop dulu.. daaaaaaaaaaaaaa..





7 Ulasan:

mamalieyna said...

yeehaaa sesi terjahan di mlm hari..bz je kt opis ari ni..huhu..

waah dh siap bleh tido yeeh..yelah kalau en suami takdo, haruslah kita layan diri je yeeh..lena dibuatnya! ^_^

good night ena!

yunz_02 said...

pnt sungguh la tu na kalau smpi tahap terlena tu.. xpe xpe.. sweet dream tonite yeh :)

ardinihumaira said...

hheeeeeeee...
gamaknya akak kena kemas balik ler ni

rynas said...

akak terjah di pagi subuh hari hehhehe good morning

kakpah said...

salam. erk.. ni tengah tido ke atau dah bangun!!!

Ena said...

Mamalieyna,
heheh.. terjah eina.. jgn tak terjah.. ;D



Yunz,
A'a la yun, ngantuk sesangat.. huk huk



Kak Rynas,

Thanks kak.. :D



KakPah,
Awai oagi dah bangun dah kakpah.. ;D



Dni,
Dni memg kena la kmas dni, tapi nasib baik dua beradik tu faham, dorang sepah dorang pun kena la sama2 kemas.. ngee

Redbloodsnow said...

hehe..stop dulu ea. hikss...sambung kepulangan sang hubby tercinta ler tuh kan :P