Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 5 October 2010

Ummi Suka Gambar Ni la Kakak!!


Heheheh..

Tajuk cam tenagh bercerita ngan si kakak jekkk!


Skrg Mata ni.. sangat sleepy.. (sleepy sokmo.. haishhhh!!)
So, tak segarkan mata sendiri ngan tempek gambo 2 beradik nie lagi..
Susah sy nak dapat gambo camni.. tapi boleh la daripada tak de.. 
Sbb dorang sokmo gurau2 manja dan kadang overs! hoho

Layankan aje la gambo sebelum kuar umah nak p beraya 
Si kakak yg pantang nampak ummi pegang hp
Cecepat dier suh amik gambo.. 
Dulu en. abah kata, si kakak ni mcm dier gak
Sbb suka benor posing
dan kdg Posing ntah apa2.. =)


K la.. tak leh bebel2 panjang.. 

Layannnn.. ;D




Ntahhh apa la yg irfan tu pandang time nie.. jenuh suh pandang kamera.. dier wat dekkk jekk.. 




NOTE: Ramai yg perasan dak irfan nie makin bulat lepas raya nie.. tak pe kami suka cuma tak larat bila sokmo nak dokong.. nasib baik bila p beraya tu pandai lak nak p main.. kalo dulu tu.. berkepit jekkk.. Cuma si kakak je la yg makin kering dan tak tinggi2.. owh! apakah????










17 Ulasan:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

SAMALAH KITA ENA
adik makin bolat...
kakak makin ramping...
hehehe

Ain said...

anis kecik molek macam ena...

anak2 ain 2-2 kurus keding...

hehehe...

eMMe said...

aa'a Ena, mE pun pasan, anis kurus, dia sihat ke? cukup kasi makan? hahaha...saje seloroh dgn Ena, irfan muke dia penuh, geram....dia wat gaya cam tu..konon cam candid lakan, hehheh..

MrS. F!zA said...

eh blh plk sama dgn k.izan ye.. tp rasanya cm sama gak je ngn anak kfieza.. hahahaha kakak ramping adik tembam.. apa kes?? adik buli kakak kot =D

ana said...

cantek la gambar tu...mcm kat studio!

chugie said...

pandai si kakak posing masa ambil gambar ye.. bagus2! senang.. x yah nak jerit2 suh posing kan? (cam anakku! ahahahh)

Kaseh NazLieza said...

adik dh ambil zat si kakak...ehehehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kakak dah besar..dah pandai posing..cuma time majuk tula mmg takleh blah..abis rosak gambor..wekek

takpe mek na..budok2 ni if tembun takpe..jgn kurus kering..huhu

Fieza79 said...

sama la fieza pon...kakak ramping semacam...adik koi tembam..hahaa maybe btol kot kata Fiza tu adik buli kakak..hehee

LYaFRINA said...

tp pose tu ttp cantik & menjadi walaupun irfan pndang ke lain..

ardinihumaira said...

err... dni lak.. dni sendiri yg makin bulat :D

zura@iwan said...

cute....
kakak ramping...adik bulat....sll gituw ye...

mamalieyna said...

ha'a nmpk b0lat sket irfan..k la kan..comeeiii! haa..kakak nak mewarisi gen ibunye la tuh..hehe..

Nur Hawa Mohd Zin said...

irfan mmg tak suka bergambr kak ek...kalu suruh posing ape pun agaknya dia tak buat..hehhe

LyNn HaMzAh said...

memang comey la anak2 ena...hehehehe...

it's all about glamhijab and shawl said...

kakak pandai jaga adik..nampak sangat penyayang la =)

Redbloodsnow said...

zie pun suka tgk! nice shot