Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 30 October 2010

Tugasan



Salam..


Dah masak utk tengahari? ker dah makan? heheh.. cepatnya dah siap yeh!.. sy baru nak mula..=P


Cuaca mendung je arini kan! arini nye kain lom berjemur lagi.. en. WM tengah spin utk last part.. Mrmm.. lambat sikit sesi memdobinya sbb kain baju yg dijemur semalam pun baru nak kering.. yerla kalo tak cukup kering walaupun dah masukkan Softlan or Downy kain baju tetap berbau kan! Bau wanginya lain macam pulak nanti.. Jd kena betul2 kering baru leh angkat.


Anak2 pulak, tengah layan Upin Ipin sambil makan cekodok chicken cocktail sausage.. Ecehhh!! cam beria je bunyi nye tu.. padahal just tambah sausage tu jekk.. heheh.. Sesekali ubah selera goreng 2,3 kali pun tak pe bila anak2 suka makan kan! Rupa sama je ngan cekodok ikan bilis cuma rasa je yg berbeza.. Itu menu sarapan pg tadi tapi sy saje wat  lebih sikit & simpan lam peti, bila anak2 mintak boleh terus goreng je.. Tak yah nak bancuh2 lagi.. Tapi tok leh la simpan lama2.. Gambar? mood menyenap belum mari lorrrr.. Nan hado la gambonya..

K la.. en. MW dah siapkan kijenye.. sy pun kena la sambung tugasan semula.. ecewahhhhhh! cam beria benor guna perkataan tugasan tu.. =P


Daaaaaaa..



5 Ulasan:

rynas said...

belum masak lagi hehhehe..malas betul hari nie

Izan Ishak said...

izan hari ni pun masih ada satu round lagi kain kat WM tu. mendung je...malas nak basuh baju beria2...

baru je lepas makan tgahari~~
selamat berhujung minggu ena~~~

MAMASYAZA said...

cuaca kat sini mendung, mesin basuh buat perangai laks, bertimbun baju tak basuh

umialya said...

laa.. x meriah le pulak tanpa gambar cekodok tu.. hu3

Lelord said...

hehehhehe byk tugasan kan...lela pun sama jek...seb bek pas WM ade lak disediakan DM kat sini senang kije. nak melipat jek malas hahhaa