Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 28 October 2010

Teknik Apakah Ini? Owh! Bingungggg



Aku yg dilanda kebosanan.. Eh! yer ker? no no no.. tapi ngah wengggggg sikit!! tu yg sy tepek gambo cam kat bawah ni bg memenuhi permintaan kawan2 kat entry NIE yg nak tengok sy berbatik pd hari ni.. hohoho..


Eh! tak jugak sebenarnya memg sy tengah bosan bukan sbb tak de kije tapi sbb kije yg banyak buat sy jadi tensi nak buat.. leh tak bg alasan camtu??? suka hati la ena oiii!! janji jgn kacau emo org lain sudah la.. Eh! ada yg emo ker? alamak???? Soweeeeeeeeeee..


Dah dah... stop merapu.. Meh tengok gambo apa la yg di maksudkan sampai jadi bingung!!




Sian pulak tengok gambo nie.. hancusssssssssss!!  Memg buruk.. tak buh pun sebenarnya tapi saje je nak main teka teki.. heheh.. Apa sebenarnya warna baju batik yg sy pakai???? hehehe.. Nak tahu jawapannya??? Jumpa di entry seterusnya.. hahahhahaha.. =P





Daaaaaaaaaa...


















Tak la.. tak kejam! ada kat bawah nie.. 
(^_^)


















Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... =P
Eh! lupa larrr.. cop mohor tak der.. alahai.. mrmmm

Perasan tak??? sy sebenarnya dah pernah buh picture yg pakai baju nie kan! lalala.. ye ye! sy tau kawan2 tak koser nak check satu2 baju yg sy pakai & tayang kat sini kan!.. so, ni ulang tayang la jawabnya.. tapi di hari yg lain dengan pose yg lain.. wahahahahha.. fresh dari hp sy yg terlebih cahaya pd hari nie.. makanya gambar itu terserlah noise kat sane sini.. hoho.. 



NOTE: Bagus gak kawan2 dok request nak tengok tukan.. leh la sy wat tambahan n3.. =P



14 Ulasan:

Ain said...

wahhhh, chomelll la ena ni....

kecik molek jer kan....

ain ingatkan tadi baju ni kolor biru, ghupenya kolor ijo....

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah cun gitu....leh jadik model ni

LIP (^_^) said...

saya pun pakai batik harini...set!!

ardinihumaira said...

akak.. nak jadi comel macam akak :D

eMMe said...

alalalaa...comey la ena nih...
geramnye, rasa nak dukung je, hehehe...

LYaFRINA said...

ena.. cute j..
kalau kata blum kahwin pon caye..
bestnya jd ena.. muda sokmo

Fieza79 said...

manis ena berbaju batek...nmpk menawan...

♥♥syahadah♥♥ said...

warna apakah itu?mukapun ijau cam incredible hulk...hahaha

Nana said...

dah mcm hulk kale ikau muka heheheh

mamalieyna said...

alahai sungguh ayu dan cun mereka! ^_^

chugie said...

comel je kamu! :D

gambar atas tu terlebih edit ek? xpe, pasni teruskan meng'edit tau!

aiDieNa said...

Memang comey lote.. kecik molek..lenggang kangkung.. ehhh.. baju batik akak boleh kira ngan jari Ena...

Tetiba nampak muka anis kat muka Ena.. hehehe

sLEEping BEauty said...

cantiknya ena !!!

~Siti Hajar~ said...

alahai kecik comey je k.ena ni, cantik je berbaju batik, sutera batik ke tu?