Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 19 October 2010

Tayangan Larut Malam.. =P



~ Hehehe.. apa ke mende nye la tu kan!.. ;D


~ Owh.. gatai tangan lak p bukak lappy time nie.. tapi lam paler zero to hero.. tak  de benda yg nak di share kan.. haishhhh..


~ Tu la kan wat mende tak plan.. ikut suka je.. makanya terhasil la entry yg tak berisi.. hoho


~ k la.. Eh sebelum tu..




~ Ni la tayangan larut malam cam kat tajuk tu? =P.. Jangan marah haaaaaaaaaaaaaaa.. hoho.. bukan apa.. tengah godek2 lappy huby nie terjumpa lak picture nie.. Rasanya tak pernah lg masuk kat umah nie.. so, saja je la tambah gambo tayangan lagi utk hari nie... ngeh ngeh ngeh.. 



~ Owh.. rindunya pd negeri kelahiran ku itu.. huk huk huk.. "Ibu.. Ibu Engkau la Ratu Hatiku.. !!" uwaaaaaaaaaaa.. 










9 Ulasan:

ardinihumaira said...

lawa kan kat situ. dni pun ambik gamba banyak2 :D

rynas said...

eehh..tak der cerita pun tetap lawat umah ena jugak

LYaFRINA said...

masjid terapung..
comelkan...

kak ina kl said...

ooo org ganu rupernya..best gi ganu dapat makan kepok lekor ori dan sata

ana said...

apa lagi, balik la kg raya haji nie...

mamalieyna said...

hehe..larut malam pun leh bertayangan lg eh..hehee..

alahai...bila nak tmbh lg sorang ni?..hiks..lari tajuk sungguh! =P

ayah,ummi, farish said...

cantinyer gmbr yg beratar belakang masjid tu

~~*Lady Salwa*~~ said...

bila la nak dapat gi terengganu nih...

dah lama dok ngidam, tak terjejak jugak kaki kat situ... huhu

Redbloodsnow said...

hahaha..ingatkan tayangan apeee lah tadik taw kak E :P