Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 29 October 2010

Snap Lagi Tapi Dah Lama Sikit!!



Thanks buat kawan2 yg prihatin yeh! utk entry tadi.. sayang korang semua.. Muaahhhh! :D.. k la.. lupakan semua tu yeh.. mai kita cuci mata lagi ngan gambo anak2 hamba ini.. ngeeeeeeeee..


Saje je nak tempek gambo dua beradik nie.. eheh! tak sebenarnya nak tepek sbb sendiri yg snap guna camera gedabak tu.. hoho..  sikit je pong... 2 jer..


Layan kan aje la mak budak ni yeh!.. hehehehe

Si Bolattttt Ummi...
ni rambut bbrp hari sebelum togel!.. =P
Ada nampak muka ummi Irfan tak lam wajah Irfan nie? ehehehehe



&




Suka tengok gambo nie.. walaupun kakak nak senyum cam tak nak jekkk.. 
Ni gambo masa hari nak potong kek si kakak, so, disebabkan lom potong lagi tu yg kakak tak nak nak senyum! alololo...



NOTE: Nak p makan la.. laporrr.. (minggu nie asyik makanggg sekut je pepagi sbb tak dan nak p beli sarapn.. adeihhh!!) Sambil jalan2 cuci mata kat Sinun!!! heheh 




11 Ulasan:

ciK mOt (",) said...

hurmm...dah lama izan tak tempek gambar anak2...huhuhu...

umialya said...

tempek jgn x tempek.. buat kenangan bila dorg besar nnt

CT said...

tomey..

Fieza79 said...

comey dua2 nya...tambah2 si kakak manis la dia walo pon muka tu tk senyumm...

~~*Lady Salwa*~~ said...

nampak2... tang chubby dia tu sama cam ummi dia... ngeeee

**owh, pi cuci mata kat sogo ke jalan TAR nih??

chugie said...

cumel betul anak2 ena ni tau!

~aSHa~ said...

nak mereka bergambo elok2...

pssttt pg sogo ke? bestnye

einaz shah rizal thomas said...

haiy owner belog.
saya datang singgap
belog yang super nice !

love einaz !

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

leh cuci mata tengok gambar diorang..cute....

ardinihumaira said...

comelnya gigi dia.. selalu gosok gg ey:)

MAMASYAZA said...

makin bulat si adik tu ekkkkk