Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 26 October 2010

Ragam Anak!.. Layan Kan Ajer Laaa..



Hehehe.. 


Naper gelak?? sbb ntah!! rase kelakor tengok gambo kat bawah nie.. ni gara2 tangan yg nak buat mcm2.. tapi hasilnya ntah apa2..




"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"




Dak Irfan yg hari2 mau pakai itu beg! hari2 mau p sekolah.. Dan tiap2 pagi skrg nie.. Ibu nya terpaksa tidurkan dier dulu sebelum kakak p sekolah.. Kalo tak mesti nangis guling2 nak ikut p sekolah jugak.. 


Awai sangat la nak hantar p sekolah kan!.. kecik lagi.. kang tak puas main dah ada homework!! haishhhh!! So, bawak2 bersabar ye Irfan.. Belajar je ngan Ummi nie.. ;D





NOTE: Tak semua kehendak anak2 perlu dituruti kan!.. yg tak perlu tu kena la terangkan kenapa dan mengapa.. 



16 Ulasan:

ita cutevirus said...

rajin betul.. gamaknyer da boring kot kat umah pengasuh tu...

mamalieyna said...

waaah minat dh ditunjukkan tu..senang la nnti! nk g school eh irfan..

ana said...

betul tu..klu awal sgt hntr g sekolah takut cepat jemu.

chugie said...

die semangat nak g sekolah tu.. xpe, bagus! semangat yang perlu ada sejak kecil..

ciK mOt (",) said...

tul tu ena...
kalu seme dituruti, maka naik lemak la mereka...

Mama Hanim said...

bagus tu irfan.. hanim pn dh semangat nk gi school thn depan..hehe..

sLEEping BEauty said...

hamboii.. semangat dia nk p scul ...
:)

~aSHa~ said...

semangat tu yg penting....

semoga dia bersemangat hingga ke universiti ye nak

LyNn HaMzAh said...

dah brp tahun umur irfan tu ena...dia seronok tgk kakak gie sekolah...tu yg nak ikut sama...

Redbloodsnow said...

hehehe...semangat tueee die nk skolah gak kak...hikss

eMMe said...

irfan nak berkawan kot Ena...main2 dgn kenkawan..ade pra tadika kan ajar nyanyi, mewarna bermain, kan..kan..

Fieza79 said...

mmg la ena...bdk besar gitu mmg excited nk g sekola...Irfan fieza dulu pon mcm tu la....skrg ni dh jemu pulak nk g sekola...pe nk wt tu..?

zura@iwan said...

adoiii.....anak2 kan...mcm2 pangai...kdg2 x larat nk layan kan..hehe...

~~*Lady Salwa*~~ said...

tak pa, dah masuk 4 tahun nanti leh la pi tadika...

sian dia, agaknya nak berkawan2 kot akak... boring la tu sorang2 kat umah...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

irfan dah nak g sekolah nyek sayang..alolo nanti la..tunggu irfan besar skit lagi k...baru boleh g sekolah

ardinihumaira said...

meh ajak dia g sekolah ngan dni:D