Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 27 October 2010

Ni La Ghuper Laksa Tu Utk Tayangan Entry Tadi



Hehehehe..



Ok la.. meh sy tepek dua keping gambo untuk entry TaDi dan memg tu je pong yg sy snap.. mrmm.. nak wat camner kan!.. mood menyenap time tu maleh sungguh! sbb memg rasa nak makan jekk.. eh! tapi kan 2 minggu nie sy memg sangat2 selera makan! Dah makan pun nak makan lagi.. owh! apakah???






 Ni haa.. gambo yg tak nampak di mana laksanya??? tersorok dek kuah2 yg pekat time tu.. alahai..




&




Ni la ghuper kuahnya yg masih belum di tambah air selepas percubaan makan buat mangkuk yg pertama.. Lepas tu terus tambah sbb pekat bebenor pulak rasanya.. dah macam laksa johor pulak gaya pekatnya.. tapi bila dah tambah jd banyak la pulok!.. eh! yer la takkan makin sikit pulak ena oiii!! mrmmm..




NOTE: Pernah makan kuah laksa ngan megi tak??? heheh.. sy dah cuba dahhh.. ngeeeeeeee.. Eh! tapi jgn buh perencah nye pulok!.. just mee nye.. Sedap??? kena cuba dulu baru tau.. heheh






19 Ulasan:

zura@iwan said...

kuah laksa pekat sodap tu..hehe

Me said...

x pernah mkn dgn maggi tapi mesti sedap jugakan.. i pun hantu laksa.. hari2 laksa pun tak pe.. mkn dgn kicap asam limau n tenyeh cili padi perhhh heaven... APAKAHHHH apa ena??? hehhehehhehe check cepatttttt.. ;) tahniah in advance aci tak??

ciK mOt (",) said...

hehehe...ngeeeeeeeeeeeeee

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sedak ke makang ngan megi?

kat ofis ni pon ade ni ha 2 pestik
ade org bagi mcm sedap jee uhuhu

nieda said...

pekatnya kuah...terasa ikan ek

mamalieyna said...

kuah pekat best..tp kalau pekat sgt, tak best gak..ngee.. =P

oooh best ke megi w kuah laksa?..biasa kuah laksa + bihun goreng biasa la..sedaap! ^_^

Dilla Ady said...

alahai teringin jugak bile da nampak nih..

kecur liur tgk..

makan ngan megi? sedap ke...kena try nih..hihi

MrS. F!zA said...

pekat2 lagi sedap tu kak! hai..ngah berpantang ni ditygnya plk laksa.. hahaha geli plk sebut berpantang.. lain la kalo bersalin kan..hehe

Fieza79 said...

pekat nya kuah..sedap ni ena..
fieza pon kalo buat kuah laksa sll telebih pekat men tmbah2 air...pastu dh jd byk pulak kuah tu..hehee

~~*Lady Salwa*~~ said...

laksa?? baru semalam makan kuahnya... sal suka hirup kuah je, isi laksa tu tak berapa suka sangat...

'apakah' apa tu??? hehehe...

aiDieNa said...

Sedap laksa tu.. saya dah raser yeyehh.. hahaha.. Na.. thank 4 the laksa.. ntah biler lar nak membalasnya.. owg nak bagi kuey tiow dia kenyang lar pulak kan.. hehehe..

Owwwwhhh... apekah kamu telah pregnant dak Ena oiii?? Hahahah

sLEEping BEauty said...

aduii la mek na..
tayangan laksa yg sgt mengiurkan ...

eMMe said...

Ena, me ni mmg hantu laksa, ade lagi tak?
nak wat makan malam, hehehehe....

kakpah said...

pekatlah sedap ena...
terasa ikan nya..

chugie said...

nampak mengiurkan laksa tu ena.. walaupun kuahnye pekat! emmm dap er!

yunz_02 said...

sedap la plak ena oi..

ardinihumaira said...

perghhh..
mengidam lak dni lihatnya;)

Redbloodsnow said...

hahahha...kelemasan di landa tsunami laksa tuh kak...hikss :P

Kaseh NazLieza said...

wah...harus cuba mkn laksa dgn mee megi ni..