Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 21 October 2010

Makan Tengahari Dah.. Minum Petang Belum Lagi.. Ada Sapa2 Nak Belanja??? =P


Heheheh...

Abaikan Tajuk entry tu.. Ngee

~ Entry sebelum balik nie..  sementara nunggu huby sampai.. cam biasa la.. (^_^)

~ Simple n3 je la.. tapi kan... mrmmm..  Eh! tapi.. tapi sesaje.. haihhhh!!.. Tak tau la pulok nak taip apa.. heheh..

~ Ye Ye! sy memg suka merepek.. agak2 ada tak kaitan ngan kerepek yg sokmo sy suka kudap tu?.. tak makan nasi pun tak apa.. ;D

~ Owh ye.. tadi lunch kan... sy beli je dekat2 ngan bangunan ni.. biasa2 je la lauknya (tapi yg biasa tu la cepat abis) lapar punyer pasal.. semua jadi sedap.. tapi memg sedap pun.. Haaaaaaaa.. tengok tu.. TAPI lagi kan!.. hoho..  Mrmmm.. walaupun hanya ada Ikan Kembung Goreng ngan Ulam2 bersama sambal tempoyak.. dah cukup utk selera sy ni terbuka tau.. ;D
Alhamdulillah.. 


K la.. Daaaaaaaa...



NOTE: Nak Kejar masa P Skynet kat Pandan Indah nie.. Harap2 sempat la.. 
;D



6 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

meh sal belanja minum petang lak... hehe

memang pun, kadang2 lauk yg biasa2 tu la lagi best... hehe

rynas said...

jom-jom minum petang akak belanja

ana said...

sedapnye smbl tempoyak...

rATu kEBaYA said...

meh minum malam.. malam je baru sempat bw.. hehehe

ardinihumaira said...

dni rindu nak makan lauk yang jenis bakar2.. bulan puasa je makan huhu

MAMASYAZA said...

lunch akak tghari semlm, kerabu pelam, ikan talapia goreng bercili, sambal belacan...fuhhh sedapppp