Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 29 October 2010

Maaf Andainya Bingung Dengan Entry Ini, Sy Tidak bermaksud Begitu



Sebenarnya, sy tengah susah hati.. bukan arini  saja tapi dah agak lama juga sejak sy mula tahu sesuatu yg bg sy sangat mengejutkan dan rasa sedih, takut, risau dan macam2 yg bermain di fikiran.. Insan yg melaluinya apatah lagi. Sebelum nie hanya sebelah keluarga sy, tapi skrg dilalui juga oleh keluarga huby.. Mereka semua insan2 yg disayangi.. 


Buat masa nie sy belum rasa nak kongsi Siapa & Kenapa sebenarnya yg melaluinya yang pasti insan2 yg kami sayangi.




NOTE 1: Sedih dan gusar tak semestinya ditunjukkan pada wajah & perlakuan dengan bermuram durja kan! kerna Hidup harus diteruskan.. Moga kami semua tabah & redha dengan Ujian ini. DIA Maha Mengetahui. Cuma, yg sy pohon agar kawan2 sudi Doakan Yg terbaik buat kami semua walaupun sy blm bgtahu apa sebenarnya.. Agar kami sentiasa ceria seperti sediakala. 

NOTE2: Kalau kita rasa berat Ujian tu, ada lagi Ujian yg lebih berat di beri pada Insan2 lain.. Makanya, kami harus redha, berusaha, berdoa & bertawakkal padaNya. 


^_^







14 Ulasan:

ciK mOt (",) said...

bertabahlah...dan senyum...

ita cutevirus said...

ada hikmah disebalik kejadian...

jom gi langkawi!!! ehehhee..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

setiap apa yang berlaku pasti ada hikmah yang tersembunyi...hadapilah dengan tenang....
ALLAH tidak akan menguji umatNYA melebihi dari kemampuan umatNYA...insya-allah semoga semuanya kembali seperti sedia kala...amin...

chugie said...

moga tabah ye ena.. dugaan diberi pada kite ada hikmahnya..
kami ada kat sini menyokong! senyum sokmo k:D

rATu kEBaYA said...

semoga tabah ena.. dugaan yg kita tak dapat nak dijangkakan..

☆ lieya latif ☆ said...

sabar yeak ena...anggap dugaan tu sebagai cubaan.....senyum selalu dear!~

MrS. F!zA said...

sabarlah wahai kakakku..stp yg berlaku ada hikmahnya..

eMMe said...

nape ni Ena, ada masalah ke? tak best lak ena sedih lak ari ni...
me doakan Ena n suma famili senantiasa dilindungi Allah...
dan hadapi dgn tenang dan senyuman...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eh berdebar2 sy baca ni
nape tu mek na>
moga tabah ye

senyum sokmo!

Fieza79 said...

nape tu ena...tabahkan ati dn senyum2 sll...senyum tu penawar duka...

rynas said...

baru baca ni..nape Ena..kongsilah dgn semua..harap tabah yer..take care

umialya said...

bersabar ye hadapi ujianNya

~~*Lady Salwa*~~ said...

Apa la masalahnya tu ye...

Apa2 pun semoga tabah menghadapinya... dan semoga segalanya akan ok semula...

ardinihumaira said...

mari dni peluk akak... semoga tabah menghadapinya...