Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 7 October 2010

Laporrrr Ni!! Tapi????.. Mrm... Layan Mata Jer la..




Tengah Luch ker tu? Sedapnya..
Makan apa erk???
Sy sampai la nie..
Tak tau nak makan apa... hadoiii!!
Perut laporrrr..
Mrmmmm..



Tak pe la.. layan gambo budak2 nie dulu la.. =P
Last week punyer gambo ni..




Kakak ni sokmo tak puas hati bila makan ayam.. dah bagi seketul yg besor punyer.. dier kata tak cukup!! nak banyak!! ishhhh!!  Tengok la gambonya tu.. sudahnya tak abis pun yg seketul tu.. sbb dier makan keraknya aje.. jenuh ummi kena suapkan isi tu lepas tu.. sape nak makan lagi kan! camner nak bulat cam adik???



&



Si adik pulak????





Mula2 ye ye je makan.. abis seketul, memg kalah la si kakak.. ummi (sy buka poser time ni) & abah lak leka.. makan sambil mata tengok tv.. sekali jengah si irfan dah wat main dah.. nasib baik tak tumpah.. macam2 hal kan!.. hehehehhe.. 




NOTE:Layan Mata jer la... Zzzzzz..

;D








8 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Faris tak berapa mau makan cam irfan... jenuh gak nak nak paksa... kalau nak pun nugget & fries je la yg dia mau makan...

sal pun ngantuk gak nih. tapi ngantuk sebab perut dah kenyang... mula la berat je mata ni... hehe

Fieza79 said...

bdk2 ni suka sgt kerak ayam..isi di buang...btol la cm na nk besor kan mkn kerak je isi nya tak makan..hehee

kenyang perot mata pon ngantok la...ni br balek open house..kata dh tkda jemputan dh...td last minit dpt jemputan...hehee

ardinihumaira said...

uiskkk sedapnya lama dni tak makan tau

MrS. F!zA said...

uhuk..anis suka mkn kerak je ke.. ptt tkleh tembam cm adik..adik mkn isi..ekekeeke

zura@iwan said...

laparnya diaorg...bagus lalu mkn kan....

aiDieNa said...

Sama lar pulak menu kita bukak poser yer Ena.. akak pon makan KFC jugak semalam.. hehehe

MAMASYAZA said...

kurus pun takpe ina...janji sihat

mumyShaneQeisha said...

cute jer rupa kakak tu makan,saya suka kulit@kerak ayam tu.Wah,irfan pandainya susun bekas kfc tu