Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 25 October 2010

Katakan Tidak Padanya!!!



Salam..


Monday blues??? katakan tidak padanya!! hehehehe...


Pagi ni rasa nyaman je.. mungkin sbb cuaca semalam yg kejap mendung, kejap hujan dan kejap lagi panas.. lepas tu mendung dan hujan semula.. makanya sejuk dan nyaman la jawabnya.. Apatah lagi, kami yg duduk si atas bukit nun! Dingin pagi lain benor rasanya.. Tak perlu ber-air cond! kipas pun cukup dengan speed 1, paling tinggi pun 2 je.. Tapi kalo musim panas abis kipas berpusing utk mengurangkan haba panas.. Biasa la tu kan!.. ;D


Sepatutnya sy buat n3 berkenaan hari Ahad pulak kan, sambungan dari kisah ari sabtu.. tapi masa sangat mencumburi daku ini.. Eceeeeewahhhhhhhhhh!!.. =P .. Apa tak nya rasa sangat pantas masa tu beredar.. dari 1 angka ke satu angka.. nak lelapkan mata utk rehatkan badan sekejap pun tak sempat.. Huhh! keje apa la tu.. Exceli boleh aje kalo nak setakat 10-15 minit tu.. tapi kalo banyak tu rasa tak cukup pulak.. Yerla.. sy nie kurang2 perlukan 1/2 jam.. baru rasa puas sikit.. Tapi jangan lebih kanggg lemau je pastu & susah pulak nak tido malam kanggg.. haishhhh


K la.. ni entry pemanas pagi nie.. Kita jumpa sekejap lagi yeh!.. tu pun kalo kije tak banyak la.. =P

6 Ulasan:

ardinihumaira said...

dni ado sunday blues hehe

ana said...

monday blues nie...tolongggg!!!

LYaFRINA said...

NGANTUKKKK..
SEJUKKKKSSSSSS....

win@momyShaneQeisha said...

happy monday ya :)

LyNn HaMzAh said...

betul tu ena...katakan tidak pada monday blues...

p/s : hadiah kakak x sempat nak pos lagi...nanti lynn poskan yer ena...

mamalieyna said...

tidaaaakkkkk! ^_^...hehe..