Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 25 October 2010

Kan Betul!!



Salam..


Skrg dah landing baik punyer ateh tilam.. tapi lappy ni cam memanggil2 je utk jengah sat kat sini.. ehehehe.. leh tak alasan cenggitu? =P


Budak2 masih belum tido.. jenuh abis segala doa dah baca.. tapi masih dok terlompat2 lagi.. mrmm.. Biasanya budak2 kan! selagi boleh budak2 masa memg utk main sesaje.. Manakala, si Irfan tu kalo galak sangat terlompat camtu.. ending nye mesti muntah!! Bukan doa ker apa tapi memg mcm tu.. Haaaaaaaaa.... kan betul! Baru je pas ayat sy yg terakhir suh si adik tu stop melompat.. Sekali... bushhhhhh!! abis mercik muntah sana sini.. hadoiyaiii!! 1 kerja lagi bertambah.. 


Pas settlekan semua tu.. cam biasa jugak si irfan akan mintak susu lagi.. bukan tak nak kasi tapi baru jer muntah sebotol, biar lega dulu.. baru kasi lagi.. dah ready pun.. tinggal utk minum aje pongg.. Tapi dek ghenyang (rimas) sakit telinga dan kepala ni.. kasi la jugak.. 


Mrmm.. k la.. bebel memg takkan pernah abis.. tapi sy tetap suka bebel kat dalam nie.. =P



8 Ulasan:

Izan Ishak said...

selalu juga jadik pada izan tau ena. ummi baru je abis bagi warning...dah jadi.masin mulut mak gamaknya tu~~

ardinihumaira said...

adik dni pon gtu gak kak.. :D

ana said...

laaa..main sampai muntah? menghayati sungguh...hahahaha

nieda said...

melompat sampai muntah..hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ade gak anak pengasuh sama ngan rafiq camtu
main lompat2 sure muntah

Ena said...

kawan2,

agaknya irfan tu debab.. tu yg muntah bila main lompat2... hehe

mamalieyna said...

aduhai..siannye irfan..dh mmg camtu pulak eh..lompat2 sampai muntah..huhu..

*ooh eina mlm tdi open gak lappy, tp dok godek2 piccas je, tak wat n3 pun..huhu..

MAMASYAZA said...

ami masa kecik2 dulu pun camtu gak, terover gelak, terover lompat, batuk je, mesti muntahhh, bebudak macam tu la, lupa segala bila boleh main