Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 27 October 2010

Hanya Sebiji Kek???



Salam..


Selamat pagi...


Baru nak tayang gambo masa sesi potong kek besday di kakak 20.10.2010 aritu.. huhu.. Asyik lupa je nak amik, bila dah amik tertinggal pulak pendrive nye.. mrmmm.. tu yg baru nak tayang nie..





 Kek Besday Girl yg simple sajork!
Psst!! perasan tak lilin tu tak dinyalakan!!
Kami lupa, gas dah abis aritu lom tukar lagi.. guna dapur elekt je.. 
Mancis pun tak de sbb huby tak smooking..
Makanya, huhu.. nasib baik kakak tak majuk!




 Baca Doa Dulu Yeh!




 Potongggg!!
See! pisau pun terbalik tak sempat nakbetul kan daaaa.. 




 Muahhh!! ;D
I loikeeee this picture.. hik hik hik.. 




 Nganga kemain lagi..



&




Laporrrr nyer adikkk!!
Ala.. Irfan Nak cepat besar la ummi..



NOTE: Hanya kek semata2.. hoho..




21 Ulasan:

Redbloodsnow said...

wahhh..kek die serupe ngan kek niece zie, keera dulu taw..hikss

ardinihumaira said...

wow.. bestnya beliau.. ada kek edible :)

LYaFRINA said...

comelnya kek...

aiyokkk..kakak potong kek guna pisau terbalik la ena...

☆ lieya latif ☆ said...

cantik sgt kek anis ena....kalerful gitu kan....

alahai siannye...lilin tak menyaler yeak......takde plak sumber api ari tu yeak heeheheh...takpe2 anis budak baik..takkisah punye lilin tak nyala pun kan....he he he

Kaseh NazLieza said...

dh ok la ni kak..yg penting ank2 kita happy...=)

mamalieyna said...

ok sgt dah tu...! ada kek canteek, sure kakak suka kan..^_^

pic pun cantikkkk!

Ietams said...

cantik tarikh besdey kakak..

aiDieNa said...

I loike the pic too.. terserlah kasih sayang ibu dan anak.. :) Naper tak mintak api kat org sebelah.. cian Anis tak dapat tiup lilin.. :)

Fieza79 said...

cantek la kek Anis...spesel je...
wahh pic2 ena cantek la..!

MAMASYAZA said...

cantiknye kek, kalo siratu tgk dia pun mesti suka kek camtu. kakak dah besar ekkk ...cute

Ena said...

Kawan2,

Thanks buat semua.. ;D

Kak Eina @Aidiena,
kek, Time tu belom maghrib lg kak.. akak pun blm balik umah lg... tu yg tak p mintak.. heheh.. Ena dah ptong siap2 kek tu buh lam bekas nak kasi kat anak2 akak sekali ena tertido pas maghrib sampai la 10.30.. Tup tap tup tap dah jam 11.00 segan lak nak call akak..

rATu kEBaYA said...

cantik kek tu.. sy yang besar ni pun suka kek mcm tu...

kek pun takper... walaupun kek tetap dihargai betul tak?

LyNn HaMzAh said...

walaupun kek sajer tp ingatan tu yg penting...huhuhuhu...hadiah hari jadi kakak x pos lagi...nanti lynn poskan yer ena...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

cantik la kak kek tue....sedapnya makan kek....

~Siti Hajar~ said...

cantiknya kek Anis, sama sweet dgn bday gurlnya...Hpy k.Anis potong kek...Slmt hr lahir Anis!

Alahai Irfan, bseleranya makan kek, sama2 memeriahkan bday kak Anis yer..hehe

~aSHa~ said...

cantiknye kek...

suka anis ye...dpt kek...mesti leh abadikan bila dah besar...

eT said...

hehe..dak2 mmg suka kkek kn..kek cantik..ada kaler2..

~~*Lady Salwa*~~ said...

sedapnya kek... terliur sudaaaa...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ehehe..mcm2 hal kan..tetiber takdok ges

sib baik sebijik kek tanpa sebatang lilin..kalu sebatang lilin tanpa sebijik kek lagi naya mek na....agagagagaga

hepi belated besday utk anis..sori auntie lmbt wish sbb auntie baru tahu 20 hb tu besday anis..ehhehehe

sLEEping BEauty said...

besday diorg yg wajib ade tu kek !
tak de yg lain2 pun tak kan ..
ok la tu .. tgk muka kakak pun hepi sgt !

Mama Hanim said...

wow best tu kakak dpt kek cun cmtu.. hepi belated besday to anis..

besday hanim plak bulan depan..