Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 19 October 2010

Haaaa... Dah Start Tayang tu.. Memg Bersusun Jer la.. =P



Hehehe.. dah start tayang.. terus2an pulak la nak menayang yeh!.. kui kui kui... Mrmm.. bukan apa sangat pung.. menu semalam masa buka poser je... 




~ Ada karipap seketul, pisang goreng ngan kuih kasturi (beli), kek yg huby bawak balik (kecik je sebenarnya tapi bila dah potong camtu nampak banyak pulak), buah kurma yg huby beli masa bulan syawal aritu (masa puasa ganti.. lepas 7 ari jekkk.. semalam sambung ada lg 2 hari.. huhu) eh! kopok pun hadooooo.. hehehe.. (stok utk kudapan masa tengok tv).. Menu camni konyang sungguh! tak yah susah nak masak kan!.. ngeeeeeeeee.. owh! memg sangat simple!



 &




~ Buah betik??? mrmm.. hasil pemberian Jiran Sebelah umah ni tau!.. Kak, manis tul buah betik tu kak.. Sedap!! terima kasih daun keladi yeh!.. heheheh.. tu dah siap buh lam peti dulu tu.. pastu makan time sejuk2.. nyamannya.. ;D





NOTE: owh! sy memg tak berseni tangan nie nak potong cantik2.. huhu.. Tak tau nak makan apa tengahari nie.. cafe opis sampai la nie tak buka2 lagi..




10 Ulasan:

Hamizah said...

hmmm..sedapnya..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah sedap & menyiurkan betul la

~~*Lady Salwa*~~ said...

uih, simplenya menu berbuka akak... kalau sal tak sah kalau tak makan nasik berbuka... hehe

lama tak makan buah betik... erm...

MrS. F!zA said...

mak ai kak kalo menu cm ni hri2 akak buka posa mmg kurus selim melim la akak..hehe

ita cutevirus said...

aik?? simple nyer menu... huhuhhuuh

kat umah ita pon wajib ade keropok.. nampaknyer kene beli kropok lagi time balik ganu next month... nak buat stok...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sedapnya kak...simple tapi sedap...mintak skit..hehehehhe

zura@iwan said...

wahh tayang mknan je ni....betik sukaaaa..

Ena said...

Kawan2..

heheh.. memg sangat simple kan.. mcm nak minum petang je cam gitu.. tu la bila mood nak makan nasik tak dakkk.. so, beli je la apa yg berkenan kat mata..

ardinihumaira said...

lama dni tak makan buah betik.. huhu.. nak beli betik la besok. nyumm

~aSHa~ said...

wah dah start menganti ye....tahniah..nak menyusul jugak la..nti lewat2..mula la ngelat dan liat...ehehe