Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 7 October 2010

Entry Camni Pun Ada




Boring pulak rasanya petang nie.. 
Naper ntahhhh?? 
Rasa sunyi sepi jekkk!!
Walaupun ramai orang
Haishhhh!!



NOTE: Entry camni pun ado kan!.. huhu..


6 Ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ish ish ish..macang macang
meh umoh kite tgk makanang..ngeee

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pun bosan waluapun kerja banyak..mungkin sebab awe dok taip dari tadi..

eMMe said...

tak bosan pun..meh la sini...banyak sate jamuan raya tadik, tapau kaw2 punye...berlebeh2, jemput ramai, yg dtg ciputtt je...meh la Ena...

rATu kEBaYA said...

sepi jugak ni.. tolong hiburkan

MAMASYAZA said...

akak tak bosan, mata ja tak larat nak angkat, dah ngantuk sgt ni, kekenyangan

ana said...

ni entri sepi ke entri bosan??? :)