Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 6 October 2010

Edisi Memenuhkan Perut Sabtu Lepas


Heheh.. 


Layan Gambo je la erk!
sambil diselang seli ngan bebel2an.. 




Ni rumah pertama yg kami terjah hari tu (2.10.2010) di apit oleh cc (Sharifah) lama & ex-opismate Kak Lia). ramai kawan2 opis time nie kat umah en. Amin (EO yg bakal bersara tak lama lagi).. Tahun lepas pun pergi jugak.. Kang kena bebel nanti kalo tak p sbb dekat ngan umah sy jugak tak sampai 5 minit pun.. tapi gambo ngan tuan umah tak amik la pulak.. hohoho.. maklum la tuan umah bz melayan tetamu.. nak2 kami mengejar masa time nie.. Singgah kejap je lam 20 minit camtu.. pastu terus ke destinasi seterusnya.. 




Gambo si kakak makan satay.. Irfan pulak wat pangai time nie.. nak  minum ais.. tapi ummi tak kasi sbb dier batuk2 & muntah2 sampai la nie.. huhu.. tapi totap aktif.. ;D. Tapi kan.. ada tapi lagi nie.. kat tangan irfan tu ada buah tembikai yg dirembat oleh si kakak.. dier amik sendiri dan kasi kat si irfan... huwaaaaaaaaaa.. ummi & abah tok leh kata mende doh sbb dah masuk mulut.. uhuk!


Alamakkkk!! sori kawan2..
Gambo seterusnya terpaksa di layan di lain entry nampaknya.. sbb sy ingatkan ada lam pendrive sy nie.. skli tak dok weyhhhhhhh!! sy cuba amik kat FB (dah buh dulu.. hehehe) tapi tok leh LOGIN la pulok!!! asyik kuor perkataan " Bad Gateway jekkkkk" 



Makanya tu je la leh tayang.. huk huk huk... jadi la.. 



NOTE: Nak p makan sat la.. laporrr.. sarapan dah terlopeh!! huhu..




13 Ulasan:

ardinihumaira said...

bestnya.. akak nak g makan ape tuuu.. gulpp :D

Fieza79 said...

ena mmg saiz badan kecik ke atau dorang2 yg sebelah2 tu besor tinggi..? sama saiz ke kita..??eheh..

haa dah masok mulut takleh kata pa dah...

Nur Hawa Mohd Zin said...

beraya lagi kak..heheh

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

huhuhu tembikai tu UBAT segala batuk tu...adehhh

☆ lieya latif ☆ said...

amboi2 kemain layan si anis mkn sate...lieya yg tengok ni terliur ena heheehheh......

haaa bgs ena bekeras ngan anak bujang ena tu...jgn bagi ais...kang dtg balik sakitnye kang...

ana said...

sateee.....jrg jumpa sate kat umah terbuka thn nie.

mamaaerish@eb said...

sdpnyer sdate tuh.... nk jugakkkkk... ;p

nieda said...

tgk sate tu, sedapnya..

Adlina Husaini said...

mesti akak shian kat irfan sebab tak dapat apa dia nak so dia bagi le tembikai tu buat pengubat hati adik..

bagus betui kakak,cayang dia ^_^

*tgk ina pakai tudung bawal tu,cam rindu pulak kat tudung2 bawal dlm lemari ina..ada satu sebijik cam tudung ena tu..

la ni asyik layan shawl ngan syria je..

~~*Lady Salwa*~~ said...

tu la kan... budak2 ni kadang2 kalau dah larang tapi wat jugak tak boleh nak kata apa dah la...

sekali sekali tak pa la kot... hehe

eMMe said...

baru dpt tgk Ena bergambar berdiri, kecik molek je org nye...Ena, tinggi brape ni? alahai...comel laa...tgk perot Ena,Eh! tak nampak penuh pun, isi lagi, slurpp! sdapnye si kak makan sate, si adik tu comot makan buah tembikai je, diet..hehehe...

mamalieyna said...

makan2?..best2..hehe..

MAMASYAZA said...

amboi sicute kakak tu, kusyuk betul layan satay