Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 16 October 2010

Dah Nak Maghrib dah Ni Yang Oiii!!!



Dah dekat jam 6 petang tadi, dua beradik tu tido plak.. sy tak suka anak2 tido time tu.. mrmmm..tapi sy tak perasan.. tau2 je dua2 dah hanyut! nak kejutkan nangis pulak.. Nak2 si adik tu.. biasanya dier memg tido siang tapi bukan lepas asar.. ni tak tau la pukul berapa nak tido malam karang kalo dah dekat maghrib pun lom bangun lagi..


Huby lak katanya terpaksa patah balik ke umah Pak Andam.. lambat la jawabnya sampai umah.. Nasib baik huby kata tak yah masak utk malam nie.. Huby skrg tengah diet kononnya tu.. hehe.. Harap bukan hangat2 t**k ayam udah lerr.. =P


K la.. nak p kejutkan budak2 tu dulu.. Ishh dah senja sangat2 dah nie.. mrmmm..




4 Ulasan:

ardinihumaira said...

cepat2 kejut kak. dah maghrib ni ;)

Ena said...

Dni,

Dah kejut & dah bangun dah.. heheh
nasib baik tak nangis dan senang bangun.. :)

Izan Ishak said...

anak2 mcm tulah ena. kalau siang2 takmo tido. lepas asar pulak terus lena~~

MAMASYAZA said...

akak pun tak suka anak2 tdo time tu, tp apakan daya, bukan boleh dipaksa2, kang nangis lak