Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 12 October 2010

Bebel Sesaja



Mesti ramai yg tengah lunch time nie.. Mrmm.. sy pun sama gak nie.. Sy makan Bihun sup je.. selalu sedap tapi kali nie tak sedap la pulak..  terus tersadai je kat situ.. perut masih pedih sbb pg tadi hanya makan sebiji karipap & lupa terus utk minum air.. huhu
Nak p 7E jer la sat lagi.. nak p beli roti rasanya.. rindu pulak ngan roti.. dah lama tak makan.. Tapi roti sandwich dah selalu la.. hehehe.. 



Kawan2 perasan tak? ker sy je yg perasan.. Sy skrg mcm dah kurang sikit kerajinan nak ber entry mcm dulu.. Dulu sampai ke malam pun dok gigih nak update.. skrg??? huhuhu... Sungguh kemalasan!! 



Ada masanya ada juga rasa jels tengok entry kawan2 yg bersusun2.. sy gak dok camtu jekkk.. Bukan tak de cerita ker apa.. tapi mood tak de la... harap2 mood rajin tu kembali dengan jayanya la nanti.. Tapi bila mood tengah baik.. kijer opis pulak banyak.. pastu dok umah sibuk pulak ngan kijer umah.. adoiyaiiiii!!




K la.. tu je la bebel tengahari nie.. hehe




9 Ulasan:

Ieda Al-Habsyi said...

ye perasan, cepat kan up kan mood. apakah ayatku ini?

hahahahah

Ain said...

sama la kita....

kalau mood takdak, blogwalking jer la sudahnya....

hehehe...

Fara said...

ye pasan akak dh kureng berentry. hihihi....fara pn klu xder mood malas nk updet padahal byk citer nk kongsi

mamalieyna said...

memang perasan gak..biasalah tu..kan ada masa mood marriii..ada masa tak mariii...huhu..apapun hope mood kembali normal ya! ^_^

eMMe said...

me pun selalu cam tu..dok camtuuu je..Ena okey lagi, ade gak 2-3 entry up sehari...ape pun, jgn biarkan kemalasan membelenggu diri, hahahaha...

ardinihumaira said...

dni mood tak dak kes tenet meroyan.. huhu...

LyNn HaMzAh said...

lynn ada mood dlm berblogging nie...kalau mood tgh baik banyak juga entry yg muncul...

ena jangan la x update...x syok la kalau x baca entry ena dalam sehari...hehehehe...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

puh kanang
puh kiri

kasi semangat skit kat mek naaaaa
ngeeeee

~aSHa~ said...

perasan jugak...

then background baru ye?