Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 20 October 2010

Alahai.. Makan Sisa Kat Celah Gigi Jer??? Siannya... Anak Sapa La Tu??




Sempena lunch time nei.. meh kita layan gambo anak2 sy makan with ssepupunya.. heheh



~ Kelakar lepas lengok gambo nie.. gara2 menunggu hidangan yg belum kunjung tiba.. ni la xtvt yg dorang buat.. ngeeeeeeeeee...



&





~ Bila dah dapat makan tengok tu.. kemain kusyuk lagi masing2 makan.. Makan semua!! ;D


~ Psstt! tengok dak irfan mamam ayam tu.. kemain besor lagi!! abis ker tu yang oiii!!. hehehe


NOTE: Nak p CM jap, nak p makan sambil cuci mata.. hehe




19 Ulasan:

Kaseh NazLieza said...

nk mamam kfc cket..ehehehe

rATu kEBaYA said...

kelakarlah diorang ni.. mcm2 gaya ada..

eMMe said...

tgk tu irfan, seketul ayam, besar lak tu dia amik..mmg laaa kuat makan irfan ni..patot la tembam je skrg..hehehe...

Fieza79 said...

wooo aktiviti mamam kfc...ramai..meriah..! mesti sebelom mkn tu dh ruih rendah

ana said...

jgn lupa beli cenderahati kat CM...hahahaha x boleh blah.

zura@iwan said...

gmbr 1st depa lapar tu...tu yg gigit jari semua..hahaa

mamaaerish@eb said...

ahaks.... sambil mengeget jari yer?... ;p

MrS. F!zA said...

besau nya ayam irfan..hikhik.. eh trgt msa mula knl2 naman.. jln2 CM lah.. tp masa tu bru teman tp mesra.. ahaks

chugie said...

sweet je budak2 ni tau! yang ena pun bleh snap pic dorang tengah tunggu makan? heheheh:D

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hehehhe macam gelagat leh tengok kan..

mamalieyna said...

hahaha...sepesen lak sumenye yee...lawak aa..^_^

amboi besonye ayam irfan ngap! ^_^

p/s syoknye opis dkt2 je area KL..bab jln2 best la kan..bab nak balik kerja..alahaii..tak suka KL! =P

~~*Lady Salwa*~~ said...

adeh, macam2 gaya ada... hehe

baru je nak sebut... 'mak ai, besar nya ayam goreng kat tangan irfan tu... habis ke...'

tengok2 uumi dia dah sebut dulu... hehe

ayah,ummi, farish said...

mcm2 gaya ekk dorang nie mkn...comei2 betul...sedap tol lak tgk dorang mkn KFC..menyelerakan

Dilla Ady said...

ni mesti kes da lapau n boring tunggu lame sgt..

sampai jek ayam trus irfan sambar yg paling besau tu ena..hihihi

comel le bebudak nih!

eynda said...

Comel je masing2 punya aksi masa tunggu kfc tu :-)

rynas said...

uihh sedapnya..akak pun suka tgk kalau anak2 makan kfc bukan main xcited lagi

hajarus said...

wow kfc, idamanku selalu...

Redbloodsnow said...

HEHE...CIAN DIE. SGT X BEST WOOO SISA MAKANAN TERLEKAT KAT CELAH GIGI...HUHU

Tihara said...

wow..kenuri kfc gitew :)