Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 2 September 2010

Tempe Basi Dah nie..



Sy rasa mcm kurang sabar je hari nie.. rasa geram dengan seseorang.. tapi masih boleh bertahan sbb sy diam seribu bahasa.. tapi rasanya dia boleh nampak perubahan pada muka sy nie.. dah macam tempe basi.. huhu..



10 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Ingatkan cerita pasal beli tempe yg basi kat pasar ramadhan...

upenye tengah berperang perasaan ye...

sabar akak. sal pun camtu la, kalau marahkan seseorang habis kuat pun buat muka je la.

pandia2 la org tu nak tafsir perasaan kita.

sabar banyak2 ye kak...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

camne ek rupa tempe basi? ermmm jap nak bayangkan..wekekke...

sabor mek naaaa kang batal poser

~aSHa~ said...

pesal laling? kawan opis ke?

aiDieNa said...

..alahaii.. camner ler itu ruper tempe basi?? Sebut tempe raser teringin pulak nak makan..

Itu dugaan di bulan posa.. rileks yer Ena..

Nur Hawa Mohd Zin said...

awat nye kak?

LyNn HaMzAh said...

lor...apesal nie ena...sabar yer...dugaan bulan puasa tu...

chugie said...

alamak.. what happen dear?

emm.. banyak sabar ye.. istghfar k, biarkan lah orang tu..

zue @ annaleeya said...

sabo ena... bln pose nih tokleh marah2 sgt....

Redbloodsnow said...

sound aje kak..hehe. tp klo org tuh opismate...errr ade susah ckit ler nk sound kan. after akan bermasam muke bertahun²..huhu


sabo je la ea kak ena :)

Ena said...

Thanks ye kawan2.. ;D