Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 21 September 2010

Sikit Pun Jadi la.. Huhu




Salam... 


Selamat Pagi.. 


Soweee!! baru leh bersiaran nie.. huhu..
Pun tak leh celoteh banyak2 nie..
Kije still banyak lagi.. 
So, nak tayang sikit picture la.. 
Picture dak irfan sowang je punnnn.. uhuk!
Jadi la wat sementara nie..
Asyik tengok gambo raya kawan2 je.. 
Tu pun banyak yg tak sempat nak komen.. 
Nanti sy p semula umah kawan2 yeh!




Irfan sorang je yg Interprem kali nie.. aci la kan antie.. heheh



NOTE: Jumpa di Lain Entry yeh!..  Tak sempat nie.. huhu





15 Ulasan:

☆ lieya latif ☆ said...

aduhai budak hensem sorang nie...kemain lagi.....tergode auntie lieya tgk tau heheeheheh

cepat ena, lieya nak tgk gambar anak dare ena yg gojes tu plak...sure same2 cantik ngan ibunye...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hensem abis..siap ade jelingan manja lagi..wekkeke..

rafiq plak, pakai songkok 5 minit je
pastu campak ntah kemana..wakakaka

Mama Hanim said...

phewiitt..mmg cute sgt irfan ni.. jeling menggoda tu..hehe..

ardinihumaira said...

;) comelnyeee... meh3 salam ngan kak dni ;p

mamalieyna said...

encemnye diee...kaler dark pepel eh..nnti suh ibu, kakak n ayah interframe skali yeh..^_^..

LYaFRINA said...

encemnyer budak irfan bbaju melayu.. suka ye nk beraya,

Nur Hawa Mohd Zin said...

cumilnye...anak akak...alalalal...

~aSHa~ said...

ni interprem sorang2 ni sbb nak intro kaler tema taun ni la ye..ok paham paham..kami tgu gambar sefamily...

budak irfan ni hensem betul..

Fieza79 said...

encem dan gebu la Irfan ena ni...haishh tk saba nk tgk gamba2 raya ena...

eMMe said...

takpe2 Ena, teruskan kerja anda...
sampai siap! pas siap, baru leh update blog baikkk punye...
selamat menyiapkan kerja Ena!

chugie said...

ayyo.. budak henshem ni.. putih lak tu..

~~*Lady Salwa*~~ said...

amboi, segak betul anak bujang kak Ena ni...

Faris baju dah ngam, suar pulak ketat kat pinggang... tapi belasah jugak pakai...

tu pun sekejap je sebab kesian dia dok mengadu sakit kat perut sebab seluar ketat...

zue @ annaleeya said...

xpe la irfan sorg... kasik lebih pemes dari ummi dier... muahhaaaa....

ayah,ummi, farish said...

comeinyer..irfan berbaju raya...cute tu...

Ain said...

encemmmnya irfan pakai baju raya purple...

lekat pulak songkok dia kat kepala...