Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 7 September 2010

Siaran Dari Rumah



Salam.. 

Siaran hari ni terus dari rumah ;D
Sbb?? hehe.. sbb dapat MC dari doc
Memg belum sihat lagi
Tapi dah kurang la sikit dari semalam

Wahhhh.. sana sini dah buat ucapan hari raya
Sy je belum buat lagi ni..
Tak pe.. nanti akan buat juga
Maaf semalam sy tak tinggalkan jejak
Di rumah kawan2.. sy jengah dan baca aje
Macam2 cerita.. tapi tangan 
Sy tak larat nak ketip keyboard lagi
Tu sbb semalam lepas n3 ke-2 sy terus menyepi
Ms tu sy dah tak sihat sangat2

K la ye.. nanti sy sambung.. 
^_^




8 Ulasan:

☆ lieya latif ☆ said...

selamat hari raye buat ena sekeluarga...mohon maaf zahir dan batin...moga bergembira di hari lebaran....❀◕‿◕❀

~aSHa~ said...

semoga cepat2 sihat...leh makan lemang masa raya...

ke ada adik? ehehhee

Nur Hawa Mohd Zin said...

rehat ye kak...semoga cepat sembuh..berap hari MC ni?

~~*Lady Salwa*~~ said...

bestnya dapat mc... hehe

braper hari?? kalau sampai esok syiok la...

ok, rehat banyak2. moga cepat sembuh...

LYaFRINA said...

ENA X SIHAT LG YER..
XPE BYK2 REHAT YER..
DH NK RAYA NI..
TAKE CARE YER...

chugie said...

hope sihat sebelum raya ye.. baru seronok beraya.. :D

Selamat hari raya buat ena dan family.. maaf zahir batin.

Segala salah dan silap, mohon di maafi ye.

.::Lynn::. said...

semoga cepat sembuh.. nak raya dah..

Fieza79 said...

aduhh ena tk sihat ehh...ok rehat secukup nya..pastikan betol2 sihat sebelom raya menjelang...eheh