Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 29 September 2010

Sempat Lagi Wat Projek!!




Time ni.. ramai yg dok mengisi perut kan!.. sy lom time lagi.. kena tunggu bbrp jam lg.. ;D so, dok la menggodek pc nie kan! terjumpa pulak gambo2 kat bawah nie.. Gambo masa sy tak sihat bulan pose aritu.. tapi bukanla gambo sy tapi gambo anak2 sy.. mcm biasa la.. hehehe


Dak irfan tengah wat projek baik punyer..



Main air masak dalam jug (nasib baik jug kecik je) dier leh wat ekperimen buh bola lam jug tu.. haihhh!! abis tumpah lak tu.. dah la ummi demam masa tu.. kalo tang wat sepah tu lantak la.. tapi tak larat kalo basah2 camni.. makanya sape yg jadi mangsa utk lap kan semua nie?? 




"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"






 Nasib baik kakak baik ati aritu.. mungkin dier faham umminya tak sihat dok tergolek jek kat atas tilam.. so, dier pun tolong la lap kan.. so, ummi yg dalam tak larat tu.. harus la snap gak aksi tu.. wahahahahahha... sempat lagi tu kan!.. =P



NOTE: Budak2 nie ikut mood juga.. kalo mood dier baik.. cepat la dier bantu.. ala... sama je kan owang besor ngan budak kecik.. ikut mood jugak kot!!.. heheh!!




10 Ulasan:

ana said...

budak2 memang mcm tu...tak tahan time kita tak sihat la.

sLEEping BEauty said...

kita pun kadang ikut mood inikan pulak budak2 ... heheee

nasib ade si kakak kan .. :)

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ....gitu laa kalo ade budak2 kan ena...abis laa umah....kdg2 tu yg pelik2 dibuatnye heheeheh

seb baik air masak jek ena, kalo air manis jenuh nak kene lap 2-3 kali kan....

Fieza79 said...

alahai bagus nya kakak nk nolong lap kan...dah fhm tu ena tgh tk sihat maka dgn iklas dia nk nolong...mak aii harus di contohi ni...tp btol jgk kan ikut mood jgk bdk2 ni...

Fieza pulak Irfan yg suka nk nolong kalo dlm situasi cm ena tu...Irfan tu mmg baek ati btol tau lain benor dgn kakak...si kakak tu dh besar ni fhm je la...tk leh tegor sket asyik nk merajok je keje dia..hurmm..

eMMe said...

irfan....!!! best erk main celop2 bola dlm jag berisi air, huhuuu....selamba je muka dia...

~~*Lady Salwa*~~ said...

syioknya la kalau ada anak dara yg dah besar cam anis ni. leh gak tolong wat kije...

rajin anis ni. ringan la sket beban akak nanti ye... bertuah la ada anak sulung perempuan ni...

elok juga kecik2 dah dilatih wat kije umah...

**tiba2 rasa cam tak sabar nak ada anak perempuan... hehe

LYA m@m@ ASYA said...

salam ena...
ingtkan projek apa td...
biasa la budak2 bru nk mbesor.. tp kdg2 perangai ank2 ni mhappy kan kita tau.. lucu pon ada.. nk mrh jd x mrh..

ardinihumaira said...

dni ni garang leh tahan gak kak. tatau la kalau anak2 dni nanti. agaknya kena bebel tak sudah kalo kena macam ni. hehe. sian anak dni nanti mama dia garang. okeh2 dni nak insaf.. takmo garang2 ;p

MrS. F!zA said...

hahaha..pndai dik irfan ni dpt idea wat cmtu..hehe

umialya said...

hari2 mesti ada benda baru yg dorg nak belajar