Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 3 September 2010

Salam Jumaat



Salam Pagi Jumaat


Rasanya nie last Jumaat di bulan Ramadhan bagi Tahun nie kan! Jumaat depan dah raya..  InsyaAllah..  Alhamdulillah... hari nie dah pun masuk hari yg ke 24 kita berpuasa.. Tinggal bbrp hari je lagi.. bakal sambut bulan syawal pula... sangat cepat kan!.. Nampaknya Ramadhan semakin meninggalkan kita.. sedih pun ada.. sbb tidak tahu adakah berpeluang menikmati Ramadhan akan datang.. Wallahuaklam..



NOTE: Dari Ibnu 'Umar RA, katanya Rasulullah saw. bersabda: 'Carilah malam Al-Qadar itu pada sepuluh malam yang akhir bulan Ramadhan. Jika kamu lelah, maka janganlah dilewatkan pada tujuh malam yang masih tinggal.' (Hadith Riwayat Muslim)



12 Ulasan:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

salam ena...selamat pagii...

☆ lieya latif ☆ said...

aduh ena....menghitung detik ni nak raye...tak sabo la kan....lagi seatu jemaat berkumandang laa suare takbir kan......aduh....sayu dan tersentuh saat tu nanti...

Ain said...

semangat nak kerja pun mesti makin down, teringat nak balik kampung jer kan....

jemput join kontest ni...

http://aindancontest.blogspot.com/2010/09/contest-birthday-khalis.html

~~*Lady Salwa*~~ said...

tu la kan, sekejap je masa berlalu... tapi apasal ntah hari ni rasa tak dak mood la...

jom cari malam lailatulqadar sesama...

Mama Hanim said...

btul tu ena.. jap je masa berlalu.. ni mood raya mmg dh dtg.. duk kira hari nk blk kg je ni..hehe..

Ieda Al-Habsyi said...

ena, ieda sedih sebab ramadhan dah nak abissss, waaa!!!!!!!

LyNn HaMzAh said...

pejam celik pejam celik dah x sampai seminggu kan nak raya...beraya mana tahun nie ena?

kakpah said...

dah banyak kue raya ke ena. kakpah nak terjah nanti hahaa..

Adlina Husaini said...

salam jumaat ena ^_^

ina tengah semangat nak balik kg ni..sebab minggu depan nak cuti dah hihi

ambik cuti sama cam cuti sekolah gitew

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

salam ena...selamat pagi...

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

salam ena...selamat pagi...

eT said...

selamat pagi jumaat...huhu