Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 2 September 2010

Rajin Pulak Nak Snap Time Sahur..



Hehehhe..


Tak de mende ponggg... saje je ni.. hoho..
Meh la kita cuci mata sat ngan gambo irfan nie dulu..


gambo tayang idung penyek.. keh keh keh.. 




dan



kat bawah nie la yg sy tiba2 rajin snap utk sahur.. selalu amik gambo time berbuka jer.. ;D



V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Paprik Seafood!! 
Pernah ker makan paprik yg ada sayur sawi?? ekekekekke.. bukan apa nak abiskan stok sayur sawi time tu.. tu yg buh juga.. tapi ok jer.. ;D
ni je la lauk wat sahur.. eh! ada lagi ngan ikan goreng tapi maleh nak snap.. jadi la tu..


&



Ni la tembikai yg sy makan curi2 tu.. heheh.. so, buah ni juga la sy wat sahur skrg nie.. tak selera dah nak makan mende lain.. hubby sorang je yg makan nasi tapi dah 2 hari sy tak masak nasi utk buka & sahur (kecoh betul)
yg tu next n3 la yeh! =P



NOTE: Saje je nak tepek awal sikit gambo makanan sahur isnin lepas.. hoho.. jangan marah ye.. =P.. sy pong ngah tahan sabar ni walaupun dah kembang kuncup dah idung nie.. huhu tak suka..




13 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

nampak mabeles la paprik seafood akak tu... lapo lak tetiba... hehe

oh tembikai... lama rasanya tak makan tembikai. dok teringin, tapi apasal ntah asyik lupa nak beli ja...

Echa said...

waaaa.. sedap nampak paprik seafood tu... udang dia tu menggugat betul laaaaaa.... arini pesal entah.. lapar plak.hahahahahah

Nana said...

wwahh sedap nye akk
saya xpenah sahur
hehe malas nk bangun

mamalieyna said...

hikhik..paprik versi baru..makan sndiri takpe, bantai je..jnji sodap! ^_^

oooh terliur lak tgk tembikai tu, tak jamah tembikai lg sejak puasa ni, air tembikai ada la sekali!

MAMASYAZA said...

menu saho akak pagi tadi, sotong goreng kunyit, ikan sweetsour, bertambah gak akak walopun sebenarnya akak mendera merah..hehehe

~Siti Hajar~ said...

k.enaaaaaa...sodapnyer paprik seafood mu itu...terliur..huhu

sob sob sob..

hajarus said...

alahai sedapnyer kak... sabo hajar sabo... huk3x...

MrS. F!zA said...

iskhhh tk dahaga ke makn tembikai time sahur kak ena?

en_me said...

sodapnyerr paprik tewww..

ardinihumaira said...

uiskkkk rasa nak bukak poser tengok udang cedap tuh :D

Fieza79 said...

sedap nmpk paprik tu...lapa ni..hehe tgh bendera merah ni...huhu

merah nya tembikai tu Ena..

Ena said...

Kawan2..

biasa je paprik tu.. ;D

tembikai tu?? sy memg suka.. dan tak de masalah sakit tekak.. ;D

eMMe said...

hubby saya tak makan nasi waktu sahur, saya makan..kite ni terbalik lak kan..hehehe...