Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 27 September 2010

Alamak!!!.. Sat Lagi Datang Balik..



Salam..


Selamat Pagi.. 

Semua kijer ker arini? ke ada yg EL? 

Gara2 makan mcm2 sempena "buka umah"  sana sini.. =P

Alamak baru nak ceceh.. 

Nanti sambung yeh!

Ada urgent la pulok!!!

K... daaaaaaaaaaaaaaaaaa..



NOTE: Camni gaye update pun adooooo.. hoho 




8 Ulasan:

Fieza79 said...

mmg urgent ni..tk pa la ena buat la kije tu dulu..hikk

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sempat lagi tuuu nak update..adui..mcm2 la mek na ni..wekkekeke

g wat keje dulu laaa

☆ lieya latif ☆ said...

mmg penoh aktiviti open house kan minggu nie ena...syok tu...mmg gantung kuali laaa yeak ena minggu nie....heheheeheh

Ain said...

hahaha.....

macam2 la ena ni....

nanti sambung lagi k....

mamaaerish@eb said...

lor, np tuh yang?... ;p

Dilla Ady said...

singgah sini jenguk ena..

pagi yg bz ye?huhu..

kak ina mail said...

Hari senin memang malas keja.tapi el tak de, terpaksalah.

ardinihumaira said...

;) dni datang jenguk akak yang busy hehe