Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 12 September 2010

Agak2nya Time Nie.. Kami Dah Sampai Ker Erk???



Hehehhe..


Agak2nya.. time entry ni pi publish-kan.. kami dah sampai ke kat kampung ke erk?? hehehe.. Wallahuaklam.. Maklum la.. bak kata sy semalam la kan.. kami ni banyak singgah menyinggah.. kalau kurang aktiviti tu.. InsyaAllah.. dah sampai dah.. 


Tapi kami di fahamkan family kat sana hari ni menghadiri kenduri kawin di merata2..sbb sedara mara kat Trg tu besar. Harap dapat la join salah satu or mana2 aktiviti dorang kan!.. ;D yerla bulan selalu dapat sertai nie.. Nak nak kami ni balik pun tak lama.. 3 hari sajo.. huhuhu.. harus la manfaatkan masa yg ado.. 


Yg syoknya balik kg ni.. berjalan( menziarah) je kijer kami sekeluarga.. tak kira la di musim perayaan or tak.. asal balik kg mesti tu la wajib kami buat.. lepas tu baru la kami wat aktiviti lain.. 


Nak tahu??? tunggu kepulanggan kami nanti.. hoho.. ;D




2 Ulasan:

ardinihumaira said...

dni pon pegi kenduri ni kak.. penuh betul perut sampai gemuks dah ni hehe

~aSHa~ said...

Jemput ke kenduri adik ipar sy jumaat ni ye...arini tadi dia nikah...jumaat ni turn kami...