Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 3 August 2010

Yeayyy!! Dah Sampai (^_____^)



Salam..

^_^

Harini sy punch seawal jam 7.00 pg.. 
wawawawawa.. memg best! heheh
Yer! sy tahu.. ada diantara kawan2 yg datang lebih awal dari tu
Tahniah buat korang yeh! ;D

Nie semangat masuk kijer WP1 la nie.. hehe
Yg syoknya sampai awal nie
Jalan raya lengang jer kan!
Udara pun tak tercemar sangat
Dan Tak de la nak cilok sana sini
Ops! biasa la kami yg kena naik kereta dua tayar.. heheh
Kalau tak, en. hubby takkan sempat punch sebelum 7.30am

So, sy kena la korbankan masa tido & rehat juga
Bukan sy aje.. en. hubby juga la 
Sbb selalunya sy sorang2 aje bangun dulu 
Siapkan apa yg patut, tapi disebabkan nakkan masa
Yg Cantik.. ecehh!! Kena la berkhidmat sama.. :D
Tapi tidak la mengantuk rasanya sbb beza setengah jam awal aje
Mungkin excited tu lebih.. ngehehehhe

Sampai2 je tadi.. sy sarapan dulu
Dengan sebiji PISANG! ^_^
Baik utk hormon wanita terutamanya kan!

K la.. Daaaaaaaa...


20 Ulasan:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

selamat pagi ena...

Ena said...

hehehe..
Selamat pagi izan.. ;D

MrS. F!zA said...

fza pon masuk wp1..senang! tak payah berebut parking! huhuhuhu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

moning akak..orang pun sampai awal jugak kat opis...seawal 6.30pg dah kuar umah...pagi2 fresh jerk kan...walaupun kadang2 mata nie..rasa berat..hehehehehe

☆ lieya latif ☆ said...

wahhh bersemangat ena nampaknyer heheeheh....

selamat memulakan tugas diari ini!~

sHi Ma said...

selamat pagi ena...
xpelah, nielah pengorbanan tuk diri sendiri nama nyer... hehehe.. kul7am ena punch, shima msh diulit mimpi.. hehehe...

SiTi said...

awal nya kak...ke masuk 7.30 bulan ni?

~Siti Hajar~ said...

tahniah k.ena sbb bjaya masuk awal..haha..ucapan skema jer..

Gomen msk awal kan? sy msk 8.30, tu pun sllu lmbt..huhu

LyNn HaMzAh said...

awal sungguh ena sampai...
hr nie lynn punch 7.46...
lewat la 46 minit dari ena...
hehehe...

MAMASYAZA said...

akak touch kad pagi tadi pukul 7.53am

nieda said...

awalnya sampai ofis..cayalah

mamalieyna said...

waah awalnya sampai, kul brapa kuar umah ena? syabas! hehe..

zue @ annaleeya said...

mak aihhh... awalnya ena smp.. kol 7 pagi tuh akak sibuk lagi duk uruskan anak nak pegi tadika...

mrs.ecam said...

hah punch kol 7pg?? bukak pintu opis ke? hihihihi

fantaghirolynn said...

ari ni kita pun sampai opis awal... mcm xpercaya kul 7.02am dah sampai opis.. kagum pada diri sendiri

Fieza79 said...

sng ati smpai tmpt kije awal...leh rileks2 ehh..

rATu kEBaYA said...

pagi ena.. saya pun selalu jugak masuk jam 7 pagi.. tapi bila hubby nak guna kereta lah.. tapi suka masuk awal.. boleh siapkan keje semalam awal sikit..

Nur Hawa Mohd Zin said...

awal giler kak!!!
kalu hari2 macam ni dapat award ni...heheh

Intan Inn said...

mulakan pagi ena dengan senyuman..kerja degan ikhlas...barulah jadi yg terbaik.... tapi awalnyer dah masuk keje

Mama Hanim said...

oohh awal tu ena..saya thumb print kol 9am..hehe..