Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 21 August 2010

:: WARDAHWARDROBE 1ST GIVEAWAY ::


^_^

Dah tengah malam datang mood nak ber GA la pulak.. ehehhe.. Yer la sementara mood tu tengah baik nie.. harus la settle kan dulu kan.. GA nie telah dianjurkan oleh Wardahwardrobe dan telah di tag oleh  INTAN INN.

Rajin betul Intan join GA & Contest kan!.. Thanks ye Intan.. ;D




Ni la banner nya.. Cantik kan! lambang Muslimah gitu.. :D


Salah 1 Syarat nak join GA nie kena penuhkan perkatan nie :-


saya nak menang blaus dari wardahwardrobe kerana

Saya meminati corak dan rekaan blaus yang terdapat dalam wardahwardrobe, Menepati citarasa muslimah dan senang digayakan di mana saja. 

Harus panjangkan tag nie pada:



Nak Join???


Meh klik Sini  yeh!



11 Ulasan:

Intan Inn said...

thanks ena sudi jawab tag..hehehdah adamoodtue mestilah rajin...ok goodluck

Ena said...

@@Intan,

thanks sbb ksi tag GA nie.. ;D

n@m@n said...

salam..

http://naman0807.blogspot.com/2010/08/pemenang-header-secara-undian.html?showComment=1281022996395

sekadar pemberitahuan, header k.ena pun dah cantik tu ;)

nieda said...

good luck

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck Ena..

kakpah said...

selamat berkontes haha..

LYaFRINA said...

gud luck lalingg

Ena said...

Kawan2..

Thanks ye.. ;D

Ena said...

## n@m@n

owh! pasal header tu yeh!.. alamak.. tak perasan langsung la.. ingtkan dah lepas dan tak terpilih.. sori sbb jarang bw melalui dashboard skrg nie..

btw, thanks ye n@m@n..
I like.. ;D

~~*Lady Salwa*~~ said...

Gud luck ye akak..

Ada jugak tersenarai dalam tag tu ye... dah ada 2 tag GA nih... bila la mood rajin nak datang nih...

suhida said...

Slm ena, semua ok. tq ye join ww ga.nanti bg emel ye.gudluck :)