Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 28 August 2010

Terbabas Pulak!! Alahai..



Salam...


Mesti ramai yg dah keluar rumah seawal pagi utk shopping keperluan raya kan! sy? hehehe.. itu sepatutnya berlaku pd kami juga.. tapi ntah macam mana terbabas tido sampai jam... jam berapa tadi yeh? heheh.. sbb bila bangun tadi terus ke dapur utk buatkan bubur keperluan 2 beradik tu.. Terus mandikan dorang dan bg makan sarapan..


Sebenarnya tadi pg sy cuba utk ber entry tapi tak dapat2... tak tahu kenapa.. dengan mata yg dah pedih tu kan.. harus la layan mata kejap.. hajatnya kejap je la kan!.. heheh.. sekali dah kelaut daaaaa... ngeeeeeeee..


So, sy kena juga jalan kan misi pencarian hari nie.. mesti dah makin sesak skrg nie.. sy pulak masih lagi mengadap pc.. alahai.. tak pe sy naik tren aje bertemankan adik yg baru sampai jam 3.00 pagi  tadi.. tak boleh bawa anak2 sbb keadaan amat sesak & tak sesuai utk dorang.. dah la baru baik dari demam.. kanggg tak pepasal demam lagi.. So, hubby akan jaga dorang hari nie.. heheh.. lagipun skrg macam2 kes yg boleh berlaku dalam keadaan sesak mcm tu.. huh! tak sanggup!!


K la.. nak bersiap dulu nie.. 

Daaa..


NOTE: Mesti kawan2 dah kuar dah time nie kan!.. ;D


3 Ulasan:

QuEeN Of 2 Heroes said...

itu lah kan...sy pun sopeng x bwk darwish..tp sy bwk bj dia wat contoh takut slh saiz.... :p sampin je la tersilap beso..huhu.

selamat bersopeng..hehe :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe belom shopping lagi.banyak ke beli kak?

Ena said...

Queen,
akak pulak lupa bawa ukuran utk songkok dak irfan.. huhu


Awe,
tak la banyak sangat awe.. still pembelian secara berhemah.. ;D