Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 12 August 2010

Tengok Kakak Main Rasa Nak Kembali ke Zaman Kanak2 Pulak! Hihi



Petang ni tak de apa yg nak di ceritakan.. huhu.. tapi ada gambo nak tepek.. sbb dah lama benor simpan.. dah basi dahhh... cerita nye je layg dah basi tu.. gambo tak basi kan!! ngeeeeee...

Gambor tu semunya masa hari Sukan TADIKA PASTI pada 24 Julai 2010 yg lepas.. Fuhhh!! baik punye peram..  ;D


Jom layan!!



~Masa perbarisan, Bacaan Doa & Ikrar TADIKA PASTI~



~Bersantai sementara menungu turn nak join game!~


1,2, 3 Mula.. Acara Air Mata kasih (ala.. perah air guna span boh lam botol jekk.. kekeke)


Acara Apa ni yeh! lupa pulak.. yg bawa guli sebelah tangan tu tai kakak bantai bawak 2 belah tangan.. ;D pastu beria lari cam org tak bersalah!! muahahahha.. OPS!!  Tersama la pulak gambo nie ngan kat ats tu.. adeihhh!! 



Rehat sebentar dengan Aiskrim!! Yummm.. dapat juga lepas merengek mintak.. dah la batuk time nie.. huhu

&


Sambung lagi dengan.. Acara Junjungan kasih.. tapi mana benda yg dijunjung tu yek? ker ummi dah tersilap acara nie? ekekekeke..


NOTE: Seronok.. sbb rasa mcm kita kembali ke zaman kita budak2 dulu.. heheh. so, time ni cam tak caya sbb tengok anak sendiri pulak yg main.. 



14 Ulasan:

sLEEping BEauty said...

ye la terknang zaman kita kanak2 dulu ..
cute jew kakak ...!
hehe

eMMe said...

ceria nye kakak...zaman kanak2 la yg paling takleh dilupakan...kan...

Nur Hawa Mohd Zin said...

anak akak sekolah PASTU Jaya Insan ke? heheh..cumil sgt...nak plak dia pakai tudung...mcm heliza muka dia kak

MAMASYAZA said...

zaman kanak2 le zaman yg paling best...buat maasak2 ngan daun2, bunga2,,best sgt

MrS. F!zA said...

muka pkai tdung sebijik akak tau!!! besar sok kompom cantik cam akak! like mother like doter!

aiDieNa said...

Wah.. cerianya si Anis nie.. tengok gambor tu kita pulak yg syahdu.. memang terkenang.. kanak² tak dibebani masalah dunia.. hapiii jerr.. dan enjoy..

Dilla Ady said...

alahai comel btul la kakak nih..suke tgk die..ceria btul mukenye..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comelnye c kakak pakai tudung..sejibik muke Ena.. :)

umialya said...

comeeey sgt2 kakak tu..

MRS. K said...

tingat zaman tadika kemas dulu.. baju kaler putih logo pink! hahaa

mamalieyna said...

weeei mmg terkenang gk daku nih! ^_^

syoknye kakak, ibu snap2x..kita dulu mana ada..nk bgmbor mana ada camera..huhu..comey la kakak, nmpk happy sungguh tu..!

mamamiera said...

cerianye anis.. mmg pon terkenang saat kite tadika.. rasenye belom lame lg.. tp kite dah pon 2 anak eh..

ardinihumaira said...

ololooo comelnya beliau ;)

hajarus said...

cute la kakak... sambil tgk pic ngan baca n3 k.ena sambil terbayang zaman kecik2... kenangan yg xmungkin boleh dilupakan.. ;d