Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 10 August 2010

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK & MENJALANI IBADAH PUASA




Wahhhhh.. masih ada n3 rupanya.. heheh.. Entry nie sempena hari esok, Ramadhan bulan yg penuh keberkatan!.. dan juga bulan penuh dengan Ujian. ^_^


Di sini sy ingin memohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa penulisan dalam blog sy yg mungkin buatkan ada di antara teman2 yg terasa hati.. Begitu juga dengan komen2 yg sy tinggalkan.. mungkin ada yg kurang selesa.. Harap di maafkan jua.. Malah, sy juga akhir2 ni jarang membuat kunjungan ke rumah kawan2 sbb kekangan masa.. Mohon jangan disimpan dendam di hati. 


Yang pasti sy tidak punya sebarang ketidakpuasan hati pd semua teman2 yg sy kenali dalam dunia maya nie.. sy sangat terharu dan seronok dapat mengenali kawan2 semua.. terasa dekat & sudah kenal lama aje.. terima kasih ye kawan2.
^_^


Dah macam ucapan nak sambut raya pulak rasanya.. heheh.. tapi betul kan.. perlu bermaaf-maaf2an dengan semua orang (kalau boleh) sebelum kita mulakan ibadah yang baik ni.. moga lebih diberkati olehNYA.. 


Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak & Menjalani Ibadah Puasa Yang Penuh Kemuliaan Buat Semua Muslimin & Muslimah

^___^



NOTE: Hampir sy terlupa.. semua n3 sy hari ni adalah Auto Publish ye sbb sy bercuti hari nie.. 

12 Ulasan:

ardinihumaira said...

dni pun nak minta ampun maaf kalau2 ada buat salah silap... huhu

MrS. F!zA said...

kita pon! if ada silap dan salah ampon bebanyak! semoga penulisan kita dibulan ramadan nti bertambah baik.. hehehe

LYaFRINA said...

ena...
samala.. lya pon ambik kesempatan ini utk bermaafan andai ada terasa hati dgn penukisan lya selamam ni..

yela..kt sbg manusia kdg2 xsedar y tulisan kt mguris perasaan org lain..

smoga ramadhan kali ini dpt dijalani dgn sempurna skali.. amin...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Menyambut Bln Ramadhan Ena..sama jugalah..jika ada salah dan silap..mohon zahir & batin..(mcm nk raya plak)..hiks.. :)

eMMe said...

Salam Ramadhan Ya Marhaban,
maaf dari emmi juga...semoga kite same2 menjalani Ibadah Puasa dengan sempurna..InsyaAllah...

Kaseh NazLieza said...

selamat mnunaikan ibadah puasa kak...

umialya said...

Salam ramadhan.. Ampun maaf jika ada terkasar bahasa selama kita di alam maya

Ieda Al-Habsyi said...

selamat berpose bt ena sekeluarga :)sorry beb lame tak jengok cni, ieda kan bz kalah MB Perak, hahahhaha! sebelum tdo je bt entri pastu terussss tdo, take care dear :) muah! muah!

kakpah said...

selamat menjalankan ibadah puasa... semuga mendapat segala keberkahan..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

selamat berpuasa mek na..
sama2la ye sy pong mitok maaf gok kalu ade tersinggung tersenget tergolek tu ye..ngeee

Elly & Emmy said...

selamat berpuasa dari kami sekeluarga

Dilla Ady said...

salam ramadhan buat ena sekeluarga ye..