Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 2 August 2010

Permulaan Yg Tidak Bagus Nampaknya




Salam..



Hari pertama utk bulan pertama dan minggu terakhir utk sesi makan2 di siang hari.. heheh.. Yer la minggu depan InsyaAllah.. kita akan mula berpuasa kan! Rasa excited pulak. ;D


Tapi yang tak best nya.. hari ni sepatutnya sy & en. hubby masuk kijer pukul 7.30.. Mrmmm.. ntah macam mana boleh terlupa pulak.. alahai!! Permulaan bulan yg tidak bagus la nampaknya.. Hari pertama dah pun merah.. Haih!! Harap2 esok jangan la sampai terlupa lagi sudah la.. 


Lately rasanya sy ada je benda yg sy lupa.. uhuk!.. banayak sangat makan semut agaknya.. tapi rasa tak ada pulak termakan semut.. Mrmm.. Camno tu? =P


K la.. Selamat Memulakan Tugas Ye kawan2

(^___^)


13 Ulasan:

aiDieNa said...

Sebab tu lar kitorang kuar awal tadi.. bulan nie kan akan start Ramadhan.. masuk WP2.. so tokleh ler lewat² lagi.. sbb time pose nanti kompen opis dah sunyi lengang biler dah pukul 5.30.. sib baik teringat kan.. hehehe

Fieza79 said...

owhh belom pose dh stat ehh masok kije awal...? camna leh lupa ni ena..

best bln pose ni leh balek awal seawal 3.30 ptg...

~aSHa~ said...

owh tuko wp1 ye..eheheh asha lupa nak tuko...selamat kita menempuh bulan puasa...supaya semuanye berkat

☆ lieya latif ☆ said...

ohoooooo ena tukar wp1 yeak...lieyalak tak tukar, tetap laa wp2...kalo masuk awal, mmg laa selalu aku terbabas masuk lambat keh keh khe ....

tu laa tak sabar nak tgu puase....bulan puase jek laa lieya dpt turun kg heheheheh

Dilla Ady said...

leh lak terlupa ye ena..

tapi takpe la..ala, baru sekali merah...bos paham punyee..hihihi..

masuk kul 7.30 ni maknanye dapat balik awal la ye?

MAMASYAZA said...

akak bulan lepas, sungguh manyak merah, asik lewat aje, gara2 malas nak bgn pepagi...sejukkkkk

LyNn HaMzAh said...

ena tukar wp ker? erm...lynn x boleh nak tukar wp la...sebab kalau tukar memang comfirm lambat la...sdgkan masuk wp2 nie pun terkejar2...huhuhu...

sHi Ma said...

ala bukan selalu pun.. hehehe.. pg nie shima pun lmbt sbb jalan jem kat sg besi... hehehe... tu lah akibatnya kalau smlm xnk pulang, pg nie baru sibuk2 nak pulang.. kihkihkih...

selamat bertugas...

ayah,ummi, farish said...

maya yg x mkn semut nie pun selalu jadi pelupa jugak..dah tua kot maya nie..hehehhe

Ain said...

banyakkan makan kismis ena....

hehehe....

banyak sangat benda yang ena fikir agaknya tu yang selalu terlupa....

MrS. F!zA said...

wakakakaka tajuk dh mcm pengulas bola tgh bagi ulasan siaran lgsg..miahahaha

aah eh dh dh posa pon..tk sbr nk raya:p

Mama Hanim said...

btul tu ena..bulan pose jadual keje pn lain la kan..

~~*Lady Salwa*~~ said...

sal pun asalnya bercadang nak tukar ke 7.30, tapikan hubby sal lak tak dapat tukar. kena masuk 8.30 gak... So, terpaksa la amik kul 8...

Tu pun malam tadi berkali2 set dlm kepala ni yg hari ni kena masuk sebelum kul 8... Selalu kan masuk sebelum kul 8.30... hehe

Nasib baik tak terbabas hari ni... ^_^