Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 5 August 2010

Patah Hati Ku



"Patah Lah Hati... 
Membawa Derita.. 
Merajuk Lah Diri..
Mrmmm.. 
Apa pulak yeh?? eheheh.. 
Lupa pulak.. 

***********************************************



Tadi entry sebelum nie, sy ada bg tahu nak p makan kat Muzium Negara sempena "Jom Makan Durian" tu kan!.. Alaaaahaiii.. sob sob sob.. 



Naper? Tadi menunggu si Pilot la.. dah dekat jam 1.30 tak sampai2 lagi.. So, sy p la makan dulu sbb laporrrrr.. Asyik lapor je sy nie kan!.. adeihhh!! 



Dalam masa yg sama hujan pulak turun mencurah2 beserta kilat sabung menyabung... Takut pulak rasanya.. Baru je sy nak layan makan tu, sampai la si pilot tu.. kawan2 yg lain tak makan sbb dorang memg nak makan kat sana.. Lagipun sy sarapan sebelum pukul 7.00 tadi.. Maunyer tak menggigil perut sy nie.. heheh..



Untuk tidak membuang masa dorang nak menunggu sy makan ala2 Puteri Kedaung, sy decide tak jadi nak p la.. kang tercekik pulak sy nanti.. Makanya pergi la officemates ke sana meninggalkan sy di meja makan keseorangan.. Eh! tak la.. ada owang baik hati nak temankan! Lalala.. Ehehehe.. (ops! ada yg kena soal siasat kalau hubby baca ni)



Tak pe la.. sy pun baru jer minggu lepas makan durian (beli kat pasar malam jekkk), buah rambutan selalu juga beli.. Petang semalam pun beli lagi.. Buah duku pemberian kawan hubby pun masih banyak.. Malah buah jambu pun ada.. Eh! tetiba pulak nak bgthu.. =P



Saja je tadi nak merasa makan beramai2 kat situ.. :D



Kat bawah nie menu lunch sy tadi.. SEDAPPP!!


Mee Kari.. Harganya hanya RM3.00 tapi penuh 1 mangkuk besar tu.. lepas tu ayam nya banyak sampai tak larat nak makan.. Camtu pun ada hati  nak P "Jom Makan Durian" tu kan! =P


12 Ulasan:

MrS. F!zA said...

murahnya rm3 ayam besar camtu..ada lg ke kt kl ni.. selalu rm3.50 ketas pstu ayam pon cubit2 je..hahaha

Nur Hawa Mohd Zin said...

ala ciannya..tapi kalu makan mee tu time ngah sejuk pergh..sedap kak..

LYaFRINA said...

murah la.. just rm3.00..
kat sini rm4.50-5.00..

olooo.. ena.. jgn patahkan hati yer..camtum balik hati y patah tu

Elly & Emmy said...

amboi sedap nya.. memang berbaloi harga tu. memang susah nak dpt kedai yg rega cam tu..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Tak pa akak, sabtu & ahad ni mai la putrajaya. ada 'jom makan buah' kat taman warisan pertanian... hehe

adeh, sedap lak tengok mee kari yg akak makan tuh. sal dah la tak sempat nak lunch tadi... huk huk

mamalieyna said...

ok ek harga dia..eina td mkn laksa pun semangkuk RM3, kenyang smpai skrg =P

huh..sempat kejar dateline kul 5..huhu.. ^_^

Dilla Ady said...

waaa...menyelerakan btul la ena mee kari tuh..

dilla teringin nk makan pau lembut nih tetiba...cepat2 call encik hubby suh tolong carikan...

ardinihumaira said...

akak saje je ni... kasi dni terliur je.. sobb sobb.. dni nak curi mi kari tuh ;D hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Murah gak yer mee kari tu..nampak sedap lg.. :)

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

ish murah tu mee kari hanya rm3.00..nampak pon macam sedap je

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ha jom makan durian dekat muzium tue kan..eida tengok iklan kat tv..terus ajak en asben eida g..pas tue leh lak dia jawab..isnin nie opis dia pun ada buat makan durian..so tanak..huhuhuhuhu....kesian kan.. kak..mee kari tue nampak mabeles lah...

aiDieNa said...

Wah.. kecur ayaq liuq cheq yg posa nie.. sedap nampak mee nie.. murah pulak tu.. beli kat maner??

Alahaiii.. ruginyer tak dapat pegi.. huhuhu