Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 30 August 2010

Panjangnya Q



Hari ni.. dah penuh berderet dah yg duk "Q" kat bank.. Masing nak kuor duit, nak tukar duit.. ada ker yg p simpan duti erk? ekekekke.. bagus tul kalo ada.. ;D.. tadi kawan sy yg cakap sbb dier p tukor duit.. baru jer masuk nie.. Pastu terhad pulak tu.. tak leh nak tukor banyak2..


Mrmm.. sebenarnya arini sy nak p Jalan TAR nak tukar baju si kakak yg tersalah saiz tu.. sekali sy terlupa la pulak... alahai!! gara2 nak BW la kononnya.. Tetengah BW tu pun sy leh terlelap.. kui kui kui.. Memg ngantuk sangat tadi.. sedar2 je ada 10 minit lagi kul 2... nak p pun dah tak cukup masa dah..  Kang sampai ke petang la gamaknya sy tak masuk2 lagi.. heheh.. Tapi bila pulak nak pergi tu erk? nasib baik tu bukan utk 1st day raya.. kalo tak?? mesti mencicit gak sy lari ke sana gamaknya.. ;D



NOTE: Baru nak p solat nie.. bebel dulu.. haihhh!!

11 Ulasan:

ardinihumaira said...

dni pun p kuokan duit gak tadi :p

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah dah gaji ke kak? hari2 pergi kalan TAR...huhuh...awe pulak ada masa pergi Mydin..

Dilla Ady said...

bez ye ofis dekat2 tmpat shopiing nih..time mase rehat nih leh jengah jap..

Redbloodsnow said...

sgttt lah x best kan bile harus Q up. zie blg bengang..hehe :D

Ain said...

kat sini duit raya dah habis, tak leh nak tuko dah.....

gaji lum dapat lagi ni....huhuhu

Nana said...

heheh jalan tar tmpt wajib sopink utk raya kan

Fieza79 said...

sian Ena smpai tertido...kan dh tk sempat nk g tuka baju si Anis..!

skrg kalo g bank mmg tensen...owg ramai gila nk tuka n nk amik wet..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

dah lama tak p jln TAR
last pegi masa bujang2 dulu..tu pon g SOGO cari perfume utk hantaran..menyelam la kat TAR jap cuci mata

tul la mek na..ari ni ramai giler org kat bank..uhu

sLEEping BEauty said...

iye lah ,mmg betul org beratur panjang kt bank .

dah tukar duit raye ke ena .. ?
hehe

Ena said...

Kawan2,

Hubby ena tiap2 tahun yg uruskan pasal pertukaran duit raya tu.. ;D

Ngantuk benor tadi.. tu yg sampai terlelap.. nasib baik tak de owang skodeng.. hehehe! mcm tau2 je kan!.. ye ye jer la tu.. ;D

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sal tak tukar pun lagi duit raya nih... herm...

ada, sal baru je ha simpan duit kat bank lain. kes takut terlebih belanja kalau biar je duit dalam bank yg selalu dok masuk gaji tu... hehe